Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Staan :)

Av Molly - 27 maj 2011 14:48

Heej på er!


Idag var ja ghos frisören klockan 10 (:

Bästa frisören jag har varit hos trorja (: Min vanliga var mamma-ledig, hon är oxå jätte bra så klart! ;) Hon typ klippte upp luggen lite, och klippte upp bakhåret (:

Det vart bra, fast luggen vart liite för kort, för jag kan inte ha den i tofs :( :)

Sedan fikade vi, mamma jobbar ju på dagis hennes dagis barn för 18 år sedan träffade hon, han var 21 år Kalle heter han (: Hehe, han kände igen mamma :P

Jag köpte karameller där, i såna hära typ gammaldags burkar och påse :D Dom hade en jätte gammal telefon som prydnad där, fiket heter kafè kuriosa (


Men jag köpte ... 

Typ öppna skor

Tennis skor

skosnören i 3 färger

apelsin/citron linne

2 bikini + ett par bad shorts + klänning i samma färg

(Vi skulle köpa skolavslutnings-klänning, fast vi hittade ingen snygg.., fast mamma hade en jätte fin vit klänning hemma som jag kollade på, vill nog hellre ha den än någon annan trorja.. :)

 


Hehe, laddar upp en bild på godiset bara för det är såå gott xD, sorry för färgen det går inte ställa tillbaka den, eller jag hittar inte knappen XP


Nyss prövade jag lite kläder sen typ förra året ifall jag kunde ha dem iår med (; Dom flesta kunde jag ha :)


Bye !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards