Tj0bre!♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Molly - 31 augusti 2011 20:16

Heej !!!


Nu sitter jag och ser på Robinson med mamma och äter päroon ;)<3

Innan åt jag, och precis innan det var jag inne hos farmor och farfar och sålde jultidningar, Kronje hade ringt och sagt att han ville ha 3 tidnigar :D tacktack kronje, men TACK farmor ocg farfar <33333333


Nu är jag uppe i 3400 (typ) :D, dom köpte för 640 (typ) , och kronje 177 :)


Jag och Inez, cyklade till Maxi, jag åt cheezburgare <- stavning !?, och hon åt korv och läsk , sen gick vi runt lite, hon ville till Skopunkten, och sen var vi i bokhandeln hon kollade på nåt, och jag ville till ArkenZoo <33

Vi var på glitter oxå, jag skl köpa ETT örhänge, ett sånt som det går upp en stålkedja till örat där uppe (((:


Vi köpte:

Inez: hundgodis 10 kr

klistermärken till thez hennes lilla syster typ venne 17 kr kanske..

korv och läsk 10 kr

Jag:

Örhänge 30 kr

Cheezburgare 10 kr

mjukglass 10 kr jordguggssmak ;))))



Sen skulle jag möta upp mamma där, när hon cykladé hem i regnet, stackare ;(<3


Då köpte jag chinos <- stavning ?! i rött, och ONEPEACE <- stavning?! i leopardmöntser :D <3

Smycken 10kr styck, i en låda, massor armband i guldfärg, ett hårband med nitar i roosa, ett nitarmband i svart dubbel, och örhängen kanske 5 par :D

Sen ett par typ tiger/zebramönstrade byxor i grå och svart med lite hängaktigt (:


Jouu.. pözzz <33333


Företsen nu slutade vi 3 igen, vi har flyttat ner till vårat vanliga klassrum efter översvämningen, fast det är inte riktigt klart, vi har inga toaletter , vi får gå en bit då i skolan, men jappiiie <3



Jag har inga bilder i den här datorn typ.. bara på våran gamla bil camaron, den vi sålde nyss som jag sa :((

som inte går att ladda upp ;(

  Men sorry, kan inte få upp dom :((((

<3

Av Molly - 29 augusti 2011 18:48

heej :(( skrev nyss en del.. fast det försvann för internet är konstig :(((((((Men nu sitter jag hos farmor och farfar fortfarande :DD <333Jag har ätit kaka, och 2 pinnar/chokladfingrar :))och godiis, och ostbollar mihihihi :*>Miihihi <3Farmor sitter heer, oh farfar ute :))På 10-12 , sprang vi ute i östregnet <33333 det droppade om oss sen hahahahha <:<3 Alice (non tjej som inez kände) och jag och inez vare :)Sen var jag där inne med emma, emmy, erica, alice och inez, kanske non mera , minns inte (: och non kille trorja, venne vad han hette då, det var jätte kul där :)Meen , mamma dör inte att jag åt godiiis... mihihihi <*: <3

Av Molly - 29 augusti 2011 17:50

Heeej !

 

Nu sitter jag hos farmor ocg farfar :))

 

Kom nyss hem från CLUB 10-12 :DD

Jag betalade in medlems kort idag 150 kr, + mellis kort 20 kr :) En macka 1 kr, elr toust <- stavning ?! , 3 kr ///st :)

 

Jag åt choolkaaad booooll , aaahhh <333

Och digistivkex <- stavning ?!

 

Men nu sitter jag som sagt hos farmor och farfar   

Snart ska jag äta mat här :)))

Jaa.. nu vet jag inte så mycket meeraa ..... ,, <33333

 

Förutokm att farmor och farfar är bäästttiii ! :)<3

<3

Av Molly - 28 augusti 2011 11:42

Heej !

 

Idag har jag inte gjort något typ.. förutom läst , ätit frukost sen Mumsmums kaka :D

 

Nu lyssnar jag på musik och sååee ♥

 

Chattade lite med Alice M på bdb , och snart vid kl. 13.00 ska vi till stan och köpa bl. One peace <- stavning ?! (: Fast jag vill inte ha äkta ! :)

 

Sen ska jag se när min kusin kör fotboll, se om det är rätt som hans bror alltid säger (kmr inte ihåg ifall han hller med trorä..) att killar är bäst , spec dom mot mig.. jao får väll se ifall dom vinner med 20-0 ? Ska bli kul att se ;)))))  ♥

 

Sen ska vi till mormor och morfar och grilla, och göra i ordning landen och ta upp färdiga saker :))

HOPPAS DET GÅR BADA! > dom hade lackat altanen igår < den är ju nergrävd i altanen eller vad det heter ;)) <33

 

Pözz <333

 

<3

Av Molly - 27 augusti 2011 20:43

Hej ! :D

Jag var hos Ankan, och lasse och mia och tom var där jag sålde jultidningar och NEW BODY :D

Tacktack <3

 

 

Mia med smiley menar du dom här :   (:  ?

 

Hihi <3

 

Nyss sprang jag lite , nu sitter jag framför TV:n, ser fångarna på fortet :D

Anna ankas lag vann nyss, mot babsans ;)

 

ÅHHH... TIGRAR <3<3<3 SER TIGRAR PÅ TVN ! <3333333333 DOM MORRADE :*D <333333333

 

 

Puss !

<33

Av Molly - 27 augusti 2011 15:55

Hej !

 

Idag var det ENEBY DAGEN, vi spelade en match som var mot söderköping.. , gissa vad det blev då ?

 

Typ 20/19-0 !

 

Till.. OSS ! jippy

 

Jag spela först trore var höger back, sen högermitt :D

 

Yey !

Jag gjorde ett mål, elr jo.. målvakten nuddade den innan så typ själv mål , men jaja .. det vart många såna (:

 

 

Sen vare auktioner, och loppis, köpte 6 böcker och massa andra skitsaker igentligen haha (Y) :D

 

bl. 3 gossedjur elr kanske 4 haha, 3 saker för 5 kr , Hanna K och jag köpte lite (:

Jag för 25 typ , och k´hon för 10 rå, hahah ;D

 

99 i eneby killar förlora typ 11/12-1 :(

 

Dom som jobbade där och en domare i andra laget (99) (vi känner han lite, vårann ledare på fotbollskolan förförra året jessie) vart jätte snoppna,, han bara skojar ni ? haha (y)

 

Det mesta vi förlorat med är 12 - 1 trorja mot BO från stockholm .. nu tog vi igen det då :)

 

Hanna och jag gick runt lite, vi träffade några från klassen marcus och oskar och jakob, fast vi var intee med dom, My, hanna P, hanna K, jakob, marcus o, marcus T (trorja)emil och viktor såg vi sen men venne om dom såg?, agnes och oscar w, lisa var och kollade , och sen Bella i vårat lag var där fast vi spelar med henne fast hon har brutit armen :((

 

Pusssii !

 

Ska sälja NEW BODY , och jultidningar sen med ;)

 

 

<3

Av Molly - 26 augusti 2011 20:59

Heejjjj !Var på badhuset i dag med Aliice , <33333VET NI ?!VET NI ?!VEEEEET NIIIIIIII ?!JAG HOPPADE FRÅN 10 AN !!!! GAHHHH, BÄSTA ASSSÅÅÅÅÅÅÅÅ<3333Vi hade koslfoto i skolna idag , ;D

<3

Av Molly - 26 augusti 2011 16:31

Ska till badhuset med bäzzzzzzaaaaaaaaaa alice HK <3333



pözzzzzz<3


kmr ångramig hela vintern om jag it hoppar från 10 ;'( hoppas jag får <3

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Skapa flashcards