Tj0bre!♥

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Molly - 19 maj 2011 16:00

Hej på er ! <33


Idag så var det sista vi gjorde var att ha gympa, vi hade typ fritt efter att vi hade sprungit eller gått skoljoggen, jag hittade inte ens riktigt där :P Men jag kom tre, jajuste i går sprang jag ju Ntknatet, som kansle någon mera gjorde ? Jaa, iallafall, jag kom 6a, det var 43 som sprang i klassen 00-98, min tid vart 4.31 (:, Var liíite nöjd faktist trodde jag skl komma sist ! ♥

Men gympan ja.. ja efter skoljoggsvarvet (detvarinteskoljoggen), så var det rätt lång tid innan resten kom, så Macke.O som kom först, Hampus som kom 2a och jag körde fotboll, M.o mot hampe och mej, macke vann 2-1 !! ;P så hade vi fritt denna gång, med musik utomhus :D Först gjorde jag och My, Matilda.sa typ någon sak att man skulle kasta en boll mot en vägg, elr nått :p Sedan så körde jag Patricia, Dogge(etttag), Annabel(etttag), och, Josefin,Nelly, med en basket boll som man skl kasta imellan sig .. (:

Såå, nu ska jag gå ut, det är ju vaarmt uteee, sköntit !! Byebye ! ;-*

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards