Tj0bre!♥

Alla inlägg under november 2011

Av Molly - 30 november 2011 19:50

   Heej!!

Idag efter skolan var ja med My, och vi kom på att vi hade gjorde en blogg som vi typ aldrig skrev på,.. (heheh har/hade typ bloggar med alla möjliga förut, som man bara gjorde och typ gjorde 3 inlägg på ;P) men vi tog lite kort och lade ut där, ungefär 30 stycken.. ♥

Här är nåågra av dem..

          

Finns mera på http://www.systrarnabus.bloggplatsen.se

För tillfäligt har vi inte gjort NÅGOT annat än att göra ETT inlägg,.. så jaa.. men kika på bilderna ifall ni har lust!


Sen lite senare var jag på konståkningen, och vetni ?!

Dom sa att man skulle kunna vrida fötterna lika runt som en cirkel.... ÅT FEL HÅLL!

allså typ bakåt.. kolla här..

prova själva att ha fötterna rakt ut åt sidorna, och sen ska dom bakåt lite till också, så dom är raka i en cirkel år fel håll!

Okeyy,,.. låter inte så svårt, men testa!

Får ju inte ens ut dom rakt, fast alal andra får det, men det gör så bajsiiit ont i kneena, fml.

Jaja, får öva,..

Men jag ska kanske ändå sluta.. förför, det gör för ont i knäna att åka, dummadumma kneeen, det är ju skitkul!


VETNI !??!?!?!

DET ÄR 1 DECEMBER IMORGON!! :D ♥♥♥♥♥♥ LML! (LoveMyLife) 

Äe det någon mer än mig, som typ får en liten sak av "jultomten"/"mamma"/"pappa" på morgonarna fram till julafton från 1:de ?

Jag kan skriva vad jag får varje dag, här på bloggen.. ! :-)




Ps: NÅGON MERA ÄN MIG SOM ÖNSKAR MAN KUNDE SPOLA FRAM TIDEN TILL JULAFTON ?!?!?!?! :D♥

Av Molly - 29 november 2011 20:54

Heej!


Idag efter skolan var jag med Emina och Hanna!

Vi har en blogg tillsammans nu också, den heter http://www.soccerbabes.bloggplatsen.se ;D ♥

MenMen vi fotade lite här kommer 2 bilder..    

<- HANNA -EMINA- JAG ->

Men vi lade ut ungefär.. 40 bilder på oss på vårann blogg xD


Men när Emina gått hem var Hanna och jag ett tag, men vi typ fixade lite med bloggen, (just nu ser det bara ut såhär på bloggen tillfälligt, inte klart) och sen åt vi :-)

Och sen skulle hon hem då gjorde jag läxor, och lite sånt.

Och sen fixade jag lite till med bloggen, typ att göra svart text mm, fast bara lite sånt.


VET NI ?!

I helgen ska världens sötaste dvärgpudel sova hos oss, hela helgen :D

Och på fredag ska kanske jag Hanna (på bilden) och Alice kanske till badhuset, om Aaaliice kan, Hanna och jag kunde iallafall :D


Men jag måste typ dra nu så hejdå! ♥

Men här är sötnosen Fanny ♥  


Puuuuss :*

Komentera nått? :D ♥


Av Molly - 28 november 2011 15:16

Heej!


Idag var det ju skola, vi typ hade teknik och lite.., vi hade vår förra gymnastik lärare Lotta 1 lektion, hon är BÄÄSTA-LÄÄRAAREN! :D

Fast orginalläraarna hade bestämt vad vi skulle göra.. det var typ "j" ljudet, haha ... xd


Men nu är jag inne på bdb(dv) och chattar med Jennifer på skype.. och jag har inte så mycket att skriva nu så heejdå.. ♥


Fastfast vetni ?!

Jennifers mamma fotar ju, och dom var bakstates <- stavning? med Ulrik Munter (han är sämts men ändå..) för mamman fotade ju och dom ska kanske vara det med JUSTIN BIEBER !!! OMG!

ORÄTTVIST :c

fast så cooooolt för henne =D


Men hejdå! ♥

  

Här var "äckliga lådan" med kakelakor.. mihih venne om jag lagt upp den men hihi..

 

Krya på dej Eliiin ♥


  


Pööözz :*

Av Molly - 27 november 2011 21:21

http://www.jefferz.blogg.se


http://www.eemma.se

http://www.mspcoolingen88.bloggplatsen.se

jätte fina bloggar alla 3 :-)


Jag drog som sagt 2 bloggar, och valde ut en!


Om ni vill vara med igen/denna gång så är det vara att komentera detta inlägg med "jag är med" eller liknande, fast nästa gång tror jag bara jag kommer att dra  1 vinnare!..

Jag meddelar alla som är med, när det är klart!


Puuuss. ♥


Av Molly - 27 november 2011 21:03

Nu kommer några av bilderna Elin och jag tog, när vi var! ♥♥♥

iloveu Eliiin :*<333333333

             

                               

 

Så här såg jag ut i skoluniformen.. ( igga mina sneeea knän, visste inte att det syntes D,:.. )

  

 

Komentera nått ? :* <33333333333

   

Puss :*

Av Molly - 27 november 2011 19:37

Skrev det i förra inlägget men.. ♥


DET ÄR 1:A ADVENT.. ♥


Hihihi igga bilden men det är ändå jag hittar som är lite julaktig..  

 

 

Pöösss.

 


Av Molly - 27 november 2011 18:51

Nu är vi 3 (<- om inte mera?!) mot 1 som tjatar på mamma, att vi ska få köpa en ödla!

Morfar, jag och pappa!

http://www.djurklinikenroslagstull.se/skotselrad_skaggagam.htm

Här är en sida om skötsel till dem!

http://www.cbreptiles.se/artiklar/kopa_skaggagam.html

Här är en till!

Pappa kan du läsa den, också?

Jag har läst lite där nu (:

Det är skäggagam jag vill ha, dom kan ju såklart se lite olika ut men så här bl.  

Rätt dålig bild, men annars är det jätet fula teckningar på ryggen på google bilder!

Och dom jag själv tagit har jag inte i denna data, så jaja.


Okej jagvet, jätte larvig att ha ett inlägg om ett djur jag inte ens har, men jaja ska bara viisa mamma xS


Puuuss :*

Komentera fina/fula ? (skäggagamerna allså!)

Av Molly - 27 november 2011 18:25

Heejhej!


Förlåt alla läsare!

Jag har inte skrivit på hela helgen!


I fredags var vi hos några kopmpisar Åsa, Hockey, Hanna, Nellie och Filip/Philip (?) för F/philip fyllde år!

18, trorjag.. men jaja.. GRATTIS till han iallafall!

Vi kom hem runt 12 kanske, så då kunde jag ju inte skriva!


Och igår - till idag sov Matilda SA hos mig, och då klockan halv 3 (på dagen igår) gick vi till någon julpyssel sak i församlingshemmet (Hanna P, Lisa, och Maja var vi med där också!, och så såg vi massa vi kände, från skolan och fotbollslaget!!) , vi gjorde båda två, två stycken ljus, och jag gjorde en dörrkrans okkå!

Jag kan kanske lägga upp bilder på dem någon dag, men har dom inte i datan idag!

Men Matti och jag fotade massa, så lite sånna bilder kommer kanske okkå isåfall :D

Sen idag gick hon hem klockan kvart i tre, för klockan tre skulle vi ha julfick hos oss!

Så då duschade jag snabbt, och klädde på mig!

Dem firade pappa också då, eftersom han fyllde år för ett tag sen, hihi♥

Men då var Nellie (hon är ett år yngre än mig) och dom här igen, farmor och farfar, mormor och morfar, Uffe och Sebastian, mina kusiner Linus och Viktor, och deras mamma!

Hiihih, Viktor och Nellie går i samma matte grupp på "Jönsberska" ! xD

Men dom gick hem för kanske 30 minuter sen ?

Och nu är klockan 18.36 !

Men det var iallafall jätte kul!

Nellie och jag fotade lite när mina kuzzar gått hem!

Jag hjälpte mormor och morfar att att boka biljetter till filmen "JÄGAREN 2", jag hittar ingen bra bild , eller hittar ingen alls med filmutsidan så det blir ingen bild på hur den ser ut ;)

Sen ville muffe kolla "Elvis" bilder på datan, för dom har inget internet!

Och farfar kom in och pratade en stund då!

Hihi det var jätte mysigt på adventfikan eller vad man ska kalla det iallafall,  jaa.. det är redan 1:a advent!


Men ni kommer inte orka läsa mera nu, så hejdå!


Det kommer kanske (typ 75% säker på att jag kommer glömma det) upp lite kort från fikan sen också!


Men puuuss.


En bild på sötaste Matilda ♥  




Jag är tråkig, blir inga mera bilder i detta inlägg, men jag är så sjuuukt trött.

(säger vi).

Jag är bara lite slö.

Hihi.

Men hejdå (för femtielfte gången).  ♥


Men bara snabbis: här är en sida med jätte fina pennor!

http://www.pysseltagen.se/?cat_id=300

Jag typ önskar mig sånna :-)


kraam :*


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards