Tj0bre!♥

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Molly - 5 maj 2011 15:19

Hej hej ;)


Idag sista passet hade vi gymnastik, vi körde någonlek som man skulle vara två-två jag var med Inez en av oss skulle ha en bindel för bindel för ögonen sedan skulle den andra styra den efter våran fröken som ledde Hampus. Men sedan skulle vi köra bränn-boll likadant!!! Jag var med i det laget som vann (: Fast vi fick inte veta poängen, men två vart utskickade för att dom släppte varandra moeb det var roligt på jumpan ;D he he :-D

Men nu ska jag in till farmor och farfar, jag ska vara där tills jag ska på träning (-: :D ♥ Jag ska in och äta mllis där nu så HEJDÅ ! ♥

Bäzza fammo & faffa ! eeevveer ! <333


PS: på rasten när vi körde fotboll vann vi mot 6orna 2 gånger !!! ♥ ;-D jiippyy , det vart typ, 2-0, 2-3 eller nått minns ejj, vi typ sjöng, vilka är bäst? och sånt ! :D<33 thehe ;) det var kuligt ! :-)


Men puss, och hej ! <33

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards