Tj0bre!♥

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Molly - 3 maj 2011 16:06

När det var förtsa maj åkte ju jag förtsa majtåget: Bara kort om det ;D

Klockan två ungefär åkte vi från samlingstället där vi hade kollat på varandras bilder , gått på toa 2 gånger bara för att ;P Aoo och lite sånt ;D Då började tåget, i början var det lite fotografer mm. Jag åkte med pappa i camaron, vi §åkte i den förra året oxå, fast i år var det inte lika många där för det var inte riktigigt lika bra väder men det vart bättre efter ungäfär halva tåget ;) Vi åkte bland dom förtsa där någon stans (: Mamma var där och kollade, hon tog nog en bild, men venne om jag kan lägga upp den för det var i mammas mobil i såfall om ett rätt långt tag (;? <3

När jag åkte såg jag några stycken som jag känner (: Ungeär tio stycken eller mer :P

Det var iallfall jäätte roligt !! Hoppas vi åker nästa år oxåå!!

Vi hade tagit bort taket, så halva tåget ungäfär stog jag upp i bilen, haha när vi åkte förbi var det en massa som sa att bilen är fin/cool mm..mm.., och massa små som vinkade, och så Hanna och Hampus från klassen och nåra till jag känner vinkade såklart :D

Det var lite kort om det ! ♥

Hejdåå !!




Om det är någon som inte vet vad första majtåget så är det enmassa bilar som åker sportbilar gammla billar mm.. och motorcyklar och sånt ;D

Av Molly - 3 maj 2011 15:49

Hej hej   


Idag var det första vi gjorde i skolan gympa, vi delade in gruppen i två grupper så halva körde innebandy, och andra halvan körde judo tecknik med sissela och mig och Jennifer hjälpte tíll lite oxå, fast hon går/har inte i judo utan i någon annan grej som är TYP lite likt (: Men vi visste inte att vi skulle ha det så vi fick tänka´fort hur det skulle vara, för våran fröken sa det på morgonen när det skulle börja ;) Men vi körde framåtfall, bakåtfall och sidofall typ lite gruder:)

Det var rätt kul att göra fast pinsamt att säga hur alla skulle göra!! ;D Fast många sa att det inte var ng kul med judo,

Vi hade en engelska läxa som vi skulle läsa upp för klassen, men som tur var han jag inte läsa idag! As pinsamt att läsa upp för klassen på engelska jue! ;P

Men efter skolan när jag gick hem började det att duggregna, sedan mera.. sedan ännu mera och sedan började det att snöööaa???!!! Det var ju nyss 30 grader utee!!! oohhh "pip" det är ju inte sant ;/ ;D xD asså ! =D

Men jag drack varm choklade med grädde och macka när jag kom hem mumsigt =P

Sedan skrev jag det här och nu ska kanske förtsätta med ett puzzel på 500 bitar =P Rätt länge sedan jag la det nu =P

Sen äre fotbollsträning, i nya fotbollskorna =D jippy !


Puss på er hejdå! ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards