Tj0bre!♥

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Molly - 13 maj 2011 19:08

Heej på er !


Inget inlägg igår ? Nä, javet.Internet funkade inte ! Men jaja...

Börjar med igår då ...



Bästa skoldagen asså !!


Badhuset :D Det var typ lite "kollning" till testet vi ska ha i femman sen, 6 längder bröst sim, 2 rygg, haha skitlätt ;D Men det tog bara några minuter sedab var det fri lek på badhuset, vi jobbade inte med NÅGONTING på hela dagen i skolan , såå SKÖNT XD För vi gick direkt hem efter det jag och Inez klev tillock med av innan skolan så var det int elika långt sedan, fast då gick vi cyklarna stog kvar över natten (:

Men på badhuset var det jäääätte kuul ;D Jag Alice, och några killar lekter jaga i början sedan var nästan alla med ;D Det var skiitkuligtxD  I ruschkanan "samlade vi vatten".... haha NÅGON SOM FATTAR ?! men det var ändå inga andra som åkte än vi i klassen i rushkanan sedan i slutet kom en annan klass annars var det bara en tvåaklasade som hade tagit spruta !!!! Aaaaa lääääskigt ;S ,  sedan åkte vi enochen ner igen ;P Sissela åkte före alla några gånger "hahahah ng som kan gissa vrf" ????  xD "gicksen" om någon fattade det då ??? =P

Sedan klättrade vi lite klättervägg, det var lite pinsamt för jag klarar det nästan alltid sedan var vi massa där, då halkar jag såklart på en och ramlar, fast jag klarade det sen xD haha ;)

Men det var lite om det (:

Men sedan efter skolan så hängde inez med mej hem, hon pröva mina gammla fotbollskor (om hon inte hade kunnat ha dem, skl hon it kunnat köra för hennes gympaskor var i skolan, hon hade flipflopp=P) För hon skl testa på att börja i fotboll för hon har börjat vara med på raste´rna oxå ;D

Hon kunde ha dem, men hon skl köpa egna och beskydd i helgen, och lite mera fotbollskläder för nu fick hon löra i dem hon hade haft på sg på dagen :) Hon har gått i ett år innan oxå, men hon slutade sen det var rätt länge se3dan då nåågra årr.. (:

Men hon tkt det var roligt så hon sersom jag visst Kuligt,kuligt (:

Träninge´n var iallafall rolig som vanligt, station grejer jag var med My C, Lisa, Bella, Linnea(trorja(;) Jaa, vi (; Vi fick 62 p några fick 130 ?!?! Jiipppy vi vann allt man skl ha så lite sprkar som möjligt på t.ex att sparka en boll i en cirkel så den stannar och sånt tsm i laget !! 8/6 grenar (;

Jaja, IDAG DÅ..


Min cykel hade jag ju lämnat i skolan över natten.... så jag gick ju till skolan, ja eller sprang med sissela som cyklade ;D MEN .... Vi skulle cykla med skolan (kmr snart..) Och vi började om 1 min såg jag och jag skl bara flytta cykeln som var lååst är klart... då ser jag att cykelnnycklarna är hemma !!! Helpp! Men jag fick lov av fröken att springa hem, men vi skl åka om typ 20 min, så  jag frågade sissela om jag fick låna hennes cykel det fick jag tackiss <33 Så jag cyklade hem men sprang in till fammo ocgh faffa och hämtade hem nycklarna som var i samma knippa (: Tackförlånet (: Sedan efter att jag kom hem frågade pappa vrf jag inte ill honom efter som jag visste att han var hemma hahha tänkte inte ens på det men jag kom så jag han ungefär sätta mig sedan skl vi åka, vi skl till en reklamfirma typ, på studie besök, SCA och prata om reklam, inte så kul om man frågar mig xD Men det var roligt när vi väntade på den andra gruppen då körde vi charader , av dom som var i rummet 2-3 gjorde mig xD hahah ;P Jag gjorde tyckte det var pinsamt förtsta gngen så jag kunde inte köra för jag skrattade bara, sissela fick säga vem jag skulle vara så fick inte hon gissa hon sa poå nått sett eller vad det var men man fick inte låta så det gick inte men jag kunde inte vara ng eftersom jag bara skrattade sedsn nästa gång så vbar det precis vrna tur när jag skl göra då skulle jag vara MatILDA M , men jag sitte med hänerna typ "snurrade" ja, elr armarna oxå, och då började typ alla sitta så efter att en gjort charade om det xDD HAHA(; Sissela gjorde typ det och pillade med örsnibben där man har örhänängen jag brukar stå så hahah xD Men typ alla kunde gissa det xD Haaha, sedan när det var våran tur så pratade ngon kille om hur man gör reklam för att man ska känna ijgen dem och vilja ha den, och blablabla ;) Men det var lite coollt med alla reklaskyltar godis,tuggumin, korv, mm..mm.. :D hahah massa asså ;) Det ligger där vid maxi, våran extra fröken anitas syster jobbar där ;Don pratade liite med gr jag var med i när vi väntade och åt frukt ochgjorde charader, men it med andra gr för då skl hon äta lunch..  (: Dom andra ville med det endel, fast dom ghorde någon klapplek som studenten Li sa (troorja att hon e).. hon sa att vi kunde göra den pårasten (ALDRIG, kmr jag inallafall kuligare med fotboll?!=P) Men jajajaj, på rasten så spelade jag fotboll ja, då satt My och M.S.A i ett träd och roppade heja molly, och ibland hennes lag !!! ... hahahah väldiiiigt pinsamt med kul, jag missade tillock med en pass för jag stog och garva xD Alla bara Mooolly, när bollen kom xDxdxdxd HAHAHA (: Dom skrattade asmkt då m.s.a och my (: Hahah xD Men vi körde mat tävling gen på maten my, jag och idag viktor, My vann, sedan viktor och jag sist, fast densom vinner får lägga upp 3 bilder på båda personerna och 2an 1 ..  fast när it han vann så sa han att hán inte var med !! HahahnLOL, så det var inget med det ,men nu har my, 18 bilder och jag 12 xDxD mÅSTTEE VINNNA NÄSTA ! hahah, men det var järpar nåra sa att det var hjärta men vr fröken sa njurar ??!? Blää, åt inget mer sen ;S Så jag förlora stoort då .. :( xD

Men eftre skolan cyklade jag med matilda.s.a hem till sin mamma, vi åt toast för dom hade inget smör hemma mamma skl precis hanndla och så (: Och sedan apelsin saft i sodastremen :D Göötiigt, men vi skl göra isglass men sedn fick vi inte det :( xD

Vi lekte doktor, sedan massage,hahah doktor då, vio hade gips eller toapepper hasen, huvet(elrögonenxD),benen,armarna,tårna ja liite överallt ;D xD hahah Vi fotate, hennes mamma vart väll lite arg med alltpapper, men hennes mormor ille ha papparet till någon grej hemma ?? :D hehe (; Sedan fotade vi, efter att baterit tog slut så skl vi lägga in dom på bdb,men vi kom p att det måste ju ändå vara batteri xD Men hon sa att hon skl lägga in desedan för jag skl hem då <33 Det vad jätte roligt <333 loveyou <33

Men sedan när jag km hem pappa hämtade mig hos matti, så kökpte vi pizza jag åt sån med skinka och ost men det var en liten del av mammas som heter quatro, och pappas heter kalzone (: Elr hur det stavas ;P Heheh det var gött (; jag drack sprete med xD!  Nu äter vi choklad, chips, och mamma tog nyss fram godis xD namnamn xP


Men jag ser talang det har redan gått 21 min, så PUSS OCH HEJ  <3333333


Ps: 13 fredag , glömde ju nycklarna..... hahahhah <333

Något som har hänt er ???



Heejdåååå

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards