Tj0bre!♥

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Molly - 14 maj 2011 18:50

Hejsan ♥


Idag klockan 12 så öppnade detdärmedödlorochsånt i borgen, vi var där och kollade, asså ååhhh så söta skäggagamer ärr !!!  Vill sååå himmla gärna ha en ♥♥♥ Fast mamma vägrar :(

Men det var jätte roligt att kolla där, sedan åkte vi hem efter 2 timmar, för klockan halv tre skl mamma och pappa stå i kiosken och jag skl vara boll-kalle åt damlaget i eneby, dom mötte lindö, 4-0 eneby vann !!! Yees ;D

Men det blir bara lite kortkort , vill ut och köra foootboll ! ♥

Jag stog bakom ett mål , jag på ena sidom om det och maja på andra (elleer så kaaanske vi stog på samma ?? :P:P)

Men i halvleken fick vi korv och läsk eller festis, jag tog fanta exotic, och korv korven var FAKTIST liite good.. (; förengångskull turattjagtestadedå (;

Sedan åkte vi till Cty Gross, vi skulle köpa godis, sen skulle mamma och pappa h alite grejer där med, fast det gick snabbt, då kollade jag i en "sånghära10krlåda", jag köpte suddisar som var som fotbollgrjer, plan,tröja,bokal, och pennvässare som en fotboll, sedan köote jag pennor som man typ kan böjja :D hahah, sedan så köpte eller vad mabn säger  i en sån här apparat med wododockor, min var söt ;P thihi, mobilsmycke ☻

Ikvälldå, EUROhmhmhm melodifestivalfinalen^^ (; Någon som ska se, det ska iallfall jag ! ;)

Men nu så vet jag inte vad jag ska skriva om ???

Jo hahah, min aoch majas föräldrar stog ju i kisosken, maja och jag stog liiteliite,aa i allafall vi fotade oss med glassgubbarna när vi skulle stänga ! :D haha,  det var skojigt xP Sedan skl vi till Emina och skulle lämna nycklar för dom skulle stå i kiosken imorn, fast dom skl inte det för dom kunde inte så vi fick ta med dem hem igen, så Evve kanske står själv för vi hinner inte fixa ng ersättare och jag ska spela match så den vill ju kanske mam-pap se (:

Men jaja, HEJDÅ !



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards