Tj0bre!♥

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Molly - 16 maj 2011 20:38

Heej inget inlägg igår ? Nej hade läxor han inte...


Men igår hade vi fotbollsmatch, första halvlek stog jag det 5-1, vi ledde, sedan vart det 5-5 ojjoj spännande... !! sedan 6-5 (vi) sedan venna vilken ordning men iallfall jäkligt´KUL , förtsa seriematchen, Lisa stog sista (: Men det slutade 6-8 VI VANN !! ♥ Vi mötte hjulsbro (: Deras ramsa var ng att dom var bäst men nepp ! :D När nåra sjöng på sidan ;) hihihihh ♥

Sedan gjorde vi vågen , men HALLÅ DOM GJORDE OXÅ DET ?!?! ;) ÄH HALLÅ ;P hahah, vi bara äh hallå ??? ☻


Men idag dåå, jaa efter skolan skl vi till stan, fast då fick två av oss, ja,mo kvarsittning till kvart i 4 vi slutade 3, sedan skl vi till jakke för han skl hämta pengar sedan åkte vi till stan, vi åt Mcdonalds, jag råkade ta cola bara för jag sa samma som hanna :P Fa´st det är äckligt så jag tog bara ng klunkar :P Sedan köpte jacke, alice och hanna ben en jerry glass elr vad det heter ;) Fast macke och jag köpte klubba ;) Sedan gjorde hanna, alice och jacke det med ;)

Sedan gick vi baa runt lite jacke och macke kollade ng tröja med "pip" fingret på, HAHAH jacke som sa, hoppas ni it är såna som hela tiden kollar kläder hahah ;D Lol, sedan gick vi till stadium, haha asså häreguud!??! Jacke och macke prova en bikini överdel över tröjan ;oo ?!?! xD Men vi gick typ mest runt, sedan när vi skl hem så åkte alice och jakke 3an sedan skl vi på då missade vi en för vi skl handla dricka + klubba :D Ao, då skl vi ta nästa meeen då vare vårruset så spårvagnarna stog 3 st i rad i kö, så det tog 2, min skl det ta , men sen 10, sen 7, sen 9 blabla 30 miin ! Sedan när vi gick på så sa han chaffören eftre ett tag, nä nu måste ni gå av "på ett annat ställe"!? jag ska vända så typ 10 min till ?!! Mamma vart nog lite orolig rinde typ och sånt (: Haha när jag it hörde så ringde hon alice mamma, fast då hade hon ringt 6 gr ... ;) Men vi kom hem tyyyppp 20.10 eller nått ;ooo :D xDXDXD DETVAR ASS KUUUL ♥♥

Hoppas ng mera gång ?? :D

Kanske nåra fler oxå ??


Men puusss och hejj !!

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards