Tj0bre!♥

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Molly - 1 maj 2011 11:07

Heeej på er !!

Hoppas alla hade en rolig valborg?! <33

Det hade jag !!

Vi kom dit klockan 18.00 och började att ställa upp saker i en typ korv/godis husvagn som Alice familj och min familj skulle stå i, i en timme.Vi satt upp godis på hyllorna och massa annat. Efter det skulle någon annan från fotbollslaget stå, vi hjälpte oxå till med lite bänkar och stolar. Alice satt upp avspärrning till elden och jag hjälpte pappa med ljudet, (ja, eller jag pratade i en mikrofon så pappa skulle höra ljudet och han ställde in) sedan sjöng Alice och jag till några låtar i melodifestivalen ;D Sedan kom Emma och Sharon och dansade och sjöng lite, och Sedan kom Hanna och sjöng lite (; Fast det var lättast att sjunga "In the club" elr vad den heter, för då var det nästan lika text hela tiden, kunde typ ingen annars ;)<33 Hihi det var as kul (: Sedan stod vi i kiosken i ett tag. Efter ett tag spelade jag och några till fotboll (: Det var kuuligt <33 Och sedan vi ungefär 9, så skulle brasan tändas.. vi i fotbollslaget samlade och tände våra faklor.. sedan gick vi in till brasan :D OCH TÄNDE ! ♥ Det var oxå jääte kul <333 Hihi jag slängde in min i elden, faast jag tror man skulle lägga in den, men dom tog ju inte eld då, satt ?? ;D

Jaa, sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde ett tag, elr vi kollade brasan men sen? =) Jaa, vi var lite kompisar som bara vaa typ (: Köpte godis, spela lite fotboll. Juste jag, My och Maja åkte i en kaffe kopp, och Alice, Elin och Jenni i en annan brevid ;) Sen typ försökte jag ta tillbaka min boll som några killar hade, fast det var en som råkade skjuta den mitt på mig så då vare bara att ta den (: Men sen kmr jag inte ihåg vaa vi gjorde ? (: Men typ nu började massa gå hem ungefär halv 10. Men då skulle jag Hanna, Marcus och Oscar åka kaffekopparna ;D Men nu var "Kalle Anka" som han sa att han hette tvungen att LOVA att ta mkt fart, för han stog och RULLA TUMMARNA första gången jag åkte !! xD xD xD

Men denna gång tog han rätt mkt fart !! xD XD XD XD XD  Det var as kul, så vi åkte en gång till, men nu var vi 5 stycken så vi fick inte plats i en kopp, så jag med Alice ;D :D Det vár jätte kuuligt <333 !! Men vi försökte klatcha Hanna, macke, och orre i den andra koppen ;) hahah ;D

Sedan när nästan alla hade gått hem så hjälpte vi till att plocka i hop alltihopa, plockade skräp. Och sedan kollade vi på när dom släckte brasan, vi stog i röken !!! XD hihi det var roligt ! ♥ Sedan åkte vi hem vi typ halv 11 eller något sådant (; <333 Det var en jätte rolig kvääl igår!!! <3333333

Och idag är det "FÖSTA MAJ TÅGET"! Som ska bli super kuul !! ♥

Jag ska åka med pappa i camaron ;D <33 Kuuligt kuuligt !! ♥


Pusspåer och HEJSVEJ så länge ! <333333


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards