Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Av Molly - 3 maj 2011 15:49

Hej hej   


Idag var det första vi gjorde i skolan gympa, vi delade in gruppen i två grupper så halva körde innebandy, och andra halvan körde judo tecknik med sissela och mig och Jennifer hjälpte tíll lite oxå, fast hon går/har inte i judo utan i någon annan grej som är TYP lite likt (: Men vi visste inte att vi skulle ha det så vi fick tänka´fort hur det skulle vara, för våran fröken sa det på morgonen när det skulle börja ;) Men vi körde framåtfall, bakåtfall och sidofall typ lite gruder:)

Det var rätt kul att göra fast pinsamt att säga hur alla skulle göra!! ;D Fast många sa att det inte var ng kul med judo,

Vi hade en engelska läxa som vi skulle läsa upp för klassen, men som tur var han jag inte läsa idag! As pinsamt att läsa upp för klassen på engelska jue! ;P

Men efter skolan när jag gick hem började det att duggregna, sedan mera.. sedan ännu mera och sedan började det att snöööaa???!!! Det var ju nyss 30 grader utee!!! oohhh "pip" det är ju inte sant ;/ ;D xD asså ! =D

Men jag drack varm choklade med grädde och macka när jag kom hem mumsigt =P

Sedan skrev jag det här och nu ska kanske förtsätta med ett puzzel på 500 bitar =P Rätt länge sedan jag la det nu =P

Sen äre fotbollsträning, i nya fotbollskorna =D jippy !


Puss på er hejdå! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards