Tj0bre!♥

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Molly - 23 maj 2011 15:29

Heeej ! <33


Idag i skolan vare slöjd, jag började med ett "jordgubbs" halsband i skolan xP Jaa.. haha vart lite misslyckaat.. kan man säga, allt tenn rann ut för hållaren jag gjort var det hål i Xoo xD Jag försökte ta upp tennet när det var på baken, jippy det gick skiit bra (NOOT)

jaja strunt i det nu.. :)


Jaa. efter skolan åt jag mellanmål sedan gick jag och skrev det här (:

Snart kommer mamma hem, då ska hon hjälpa mig att städa det sista xP hehe, det var lixom inte gjort igår, jag fixade landen ute, och såå (: Och mamma klippte gräset (:

Sen såg vi "mästarnas mästare". Men efter det så skulle mamma och hennes jobbar kompisar kanske till SMULTRONSTÄLLET och jag fick följa meeh !! namnamn :P Det var något mera barn med trorja, fast vi skulle bara dit ifall det var braigt vääder ! (Ohhh hooppaass ♥ namnamnmumusmums ♥) Dom åker dit med jobbet en gång om året trorjag, och en gång om året så tar dom med sig barnen (Ojj glömde säga.. mamma jobbar på dagis, hon är på den störta avdelningen (allså med störts barn, typ 5? :D Kul äre att vara med där (=


Jepp BYEBYE ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards