Tj0bre!♥

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Molly - 7 maj 2011 18:49

       

    Så det var alla grejer förutom mitt armband(tigermönster!!!)+grisar, men om det ser ut som jag gråter så är det för pollen ;)

Men hjäälp vad ful mammas kjol ser ut på bilden??!??!?!?!?! men asså den är MYCKET snyggare på nu liknar det typ en trasa ;)<333

hahah jag har suttit och bloggat i hjälmen ;)<33


Men nu ska vi grilla puss oh heej ! ♥

Av Molly - 7 maj 2011 18:25

Heej hej på er <333


Idag åkte vi till söderköping, det var roligt, efter att mamma hade kollat kläder på RÅH som hon hade present kort på  (; Och jag hade gått in på någon affär mittimot ungefär (mamma köpte en blå kjol, och jag köpte 6 grisar och ett armbad thehe ;D) så gick vi till smultron stället, jag åt "rock n´ roll" mamma åt "smultronställets dröm" och pappa åt "äggvåffla" min var aas good (; haha tack mamma&pappa, dom tyckte sina var jättegoa åxå!! ;) Men sedan åkte vi till stan för jag skulle köpa sand-daler till sommaren (; Det tog ett tag att välja.. :P Sedan åkte vi till maxi för vi skulle köpa en ny cykel hjälm för min har gått sönder, jag köpte en helvit fast jag ska sätta på klister märken och sånt (; Och vi skulle köpa jumpa skor oxå för mina är för små nu, det var MYCKET lättare att välja, eller ja jag kollade inte på några andra för jag tyckte dom var så snygga direkt ;P thehe, men de tbrukar alltid ta as låång tid att välja skor för mig, så det var bra attt det gick snabbt, och sedan skulle vi bara jätte snabbt till ginatrico elr vad det heter och byta ett par jeans short som jag hade fått av mamma men vi skulle byta till ett par större :) Tackizz <33

Men sedan åkte vi hem, då satte vi på grillen för vi ska grilla :D  Flintastek är det vi ska grilla till pommes (: namnam, (trooorjaa ;P) Men ikväll äre ju lördagså snart ska pappa och jag cykla upp till ica och köpa godis, och ikväll kommer Mia :) Kuliigt <33


ps: TACKIZ MAMMA OCH PAPPA FÖR ALLA GREJER JAG HAR FÅTT!! <3333♥


Men puuss på er, hejdå! ♥


haha nu sitter jag i dom nya jumpa skorna och ska vänja in dom (; thih <33


obs: går inte ladda upp bilder på grejerna igeen.... men ska se om det går att ordna då kommer en bild på vardera grej jag har köpt !! :D

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards