Tj0bre!♥

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Molly - 31 maj 2011 21:00

Heej :D


Idag i skolan vare jumpa, fotboll + skoljoggsvarvet :D

Jag var första tjejen, Inez andra :D Yeeiippyyyy :D

I skolan hade vi något stavningsprov 36 ord ;) Ähm.. rätt kul .. trorja .. :D


Efter skolan cyklade jag hem och hämtade fotbollskläder, sedan cyklade jag till Inez, sen var vi där ett tag ,  sedan åkte vi till fotbollsträning, när det var 5 min innan träningen skl börja och ingen var där började vi undra, sen kom doom :D

Vi var bara typ 14 idaag, asvarrmt ;S xD

Vi körde match på träningen, vi såhära bytte var vi var eller vad man säger, först t.ex back, sen mitt, sen fårvard :D

Vårt lag vann :D

Haha, ett av mina mål gilldes inte för en hade ramlat xP

Efter träningen hade jag, Matilda M, och Inez VATTEN KRIIG XDXDXDXDXD

Askul :D

Jag duschade där, orka duscha när jag kom hem (; Faast hade ingen tvål med mejj dit så jag tog sån här som satt på väggen, haha efteråt sa M.M att det lucktade såhär typ mann !!! Aahh ! Dom fick hälla massa vatten påmej ;) heheh ;P

Vi skuulle ha haft det imorn efter skolan, men jag skl te tandläkaren till kollning tio i tre .. :( Vi skl åka halv hemmifrån och jag ska äta mellanmål imellan och cykla hem vi slutade 2, bläää jag hinner inte D: Vi ska ha nästa vecka meeed xDD YEEPPY

Hahah efteråt fick vi cykla hem utan skor ;) Vi var as blöta ;P



Mamma har varit på löftaslott (<-- stavning) med jobbet hon köpte (bilden) armband, och karamell   + tre guldpengs-goodis :D

Fiiint armbaand !!!

Karamellerna heter nalles blåbärsgotter :D dom e blåå ^^



puss !

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards