Tj0bre!♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Molly - 30 januari 2012 17:37

Hellllu.


Hade pyamasparty i helgen, askul! :)

Vi dansade, såg film, snackade, osv.sov vi fotade massor, kanske kommer upp lite någon dag. Men är inte på den datorn nu, och de är försesten i kameran ;).


Men iallafall,  igår kväll såg vi lite fim också. Sen skola idag, då ;c. När jag kom hem var det ganska mycket läxor, :c


Men nu sitter jag på övervåningen, i det stora typ 'lekrummetä neimen, det är typ trapetser, ringar och sånt. Hihi, dunkar musik också. Och pappa fixar med projektorn brevid mig. (en film duk) Hih ;).


Men tjaråh


Ps. letade efter bilder, men eftersom det är pappas jobb dator, fanns det bara massa motivlackering haha, så det får bli ett inlägg utan nurå :c




Av Molly - 27 januari 2012 23:35

Hej, mysig fredag idag.


Skön att sluta så tidigt, fast det gör jag ju varje fredag men ändå.


Sen direkt till stan med Emina, Hanna & Alice.

Vi åt MCdonals, och chilla lite (;


Sen hemma såg mam & pap och jag TV, och efter ett tag såg jag serie ;).


Men nu ska jag typ sova, iallafall snart.

Hihi, sov gott allihopa. Ha en bra helg, det SKA jag iallafall fixa. ;)♥

Vet inte om jag hinner skriva imorn, ska ha tjejefest då. Det sover ju kvar tjejoor, så jag hinner väll inte. Hihih, men ska blii skiitsnajjjsigt. ♥


Puss, godnatt. :)


DAGENS OUTFIT:

Snyggt/fult ? <3

 

 

 

xoxo Molls. (:

Av Molly - 26 januari 2012 21:30

Hej, igår var jag på hästen matchen. Med mamma och morfar, niice!

Sen hem och se barca, såg bara första halvleken var tvungen att sova sen ;(

Hahah <3


Idag då; nyss träning, osv. Sen hem och duscha, nu dunka musik.

OJJJJ, mkt klockan var, ska se en serie nudå.. hihihihi puss hej. <3


Komentera nått? :****** <3


 





Av Molly - 26 januari 2012 21:28

Tävlar hos .. http://sofiasfoton.bloggplatsen.se/2012/01/25/7179320-tavling/#kommentarer för att vinna en iphone sak, ett typ skal. (:

Samerbete med : http://www.uffessakerochting.se/

Av Molly - 24 januari 2012 19:48

Var med Matilda och Alice idag , hihiih jätte kul!

Men ska duscha och göra läxor hinner inte skriva!


Läs här istl: http://www.bloggirls.devote.se !


Kramen! <3



Av Molly - 23 januari 2012 18:58

Hej!


Bakade i skolan idag och lite!


Sen var jag inne hos farmor och farfar också, myyyys!


Snackar med ElinPelin på skype nu, hiihhihi. ♥

Vi ska byta julklappar imorgon! ;)


HIHIHIHIH, cowlt. Neimen, hejdååå.


Skriver ju inte så mycket här längre, mera bilder osv. på andra bloggen ;)<3

Pus. hiihhihi <3

Av Molly - 23 januari 2012 08:09

Heej!


GOD MORGON :D

 

Om ungefär 50 minuter börjar skolan, ska väll gå snart..

Har precis gjort iordning mig, hihi.

Farmor är hör inne, läskigt att vara själv x'D

HHIHIIHHIIHHH.


Men ha en bra dag, kraam! ♥

   

~JAG JUSTNU. <3

Av Molly - 22 januari 2012 19:47

Helllu!


Var med Sharon, och My idag!

Vi var ute och fotade! Bilderna sen mimn födelsedag är inne i datan, men jag hinner inte lägga upp dem nu, men snart så! Haha, bara lite efterbliven,.. ;)


Men bilderna från idag, iallafall några kommer väll någon dag också. Ska bara hinna redigera, och ta bort de dåliga!

HHAHAHAHAHHA, Sharon knäckte ett ägg i mitt huvud idag också, My filmade så det kommer upp här med någon dag ;)


Lyssnar på musik, och chillar just nu. Myyyyyyyys. ♥


 

Älska tröjjsen , <3

Men ska se TV, och måste hinna blogga på andra bloggen också, så hejdå! <33333



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards