Tj0bre!♥

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Molly - 22 maj 2011 17:35

Hej!


Idag var det match!

6-2 Vart det vi vann ;P Yes! Torstorp IF var det som vi mötte (: Det var kul, jag stog i målet, förtsa matchen trorja som vi körde med straffar, vårt lag gjorde 2 straffar, vi satt dom båda, dom hade en, som dom satt :( Hehe :)


Efter matchen dushade jag och åt mat sedan åkte vi till mina kusiner, Viktor fyller år idag !! GRATTIS  10 år ! Av oss så fick han simpson-lakan (

Vi typ, sköt med bollar, sparkcyklade, mm.. (: Nova, Line, Love var oxå där, allså av barnen(:  (vet inte om namnen vart rätt stavade nu då..?) Han fick 500 kr av morfar och mormor, fast ojsan dojsan dom hade glömt att lägga ner pengarna :P Hhehe

Han har typ 2200, eller vad det var nu, han och linus skulle beställa sparkcyklar jag kollade på men sedan skulle vi hem, dom tog ett par snygga, men jag åkte hem när dom skulle välja handtag, eller jag tror linus tog orange (:

Men nu måste jag gööra läääxor, sedan stäääda ;( Blä ! Fast igår efter bion, så hade mamma städat hela mitt rum, yiiiippyy taack snälla


Men jag ska rensa det andra, mamma skl kankse hjälpa till lite (:



Puss&Hej ! ♥

 Obs: kan vara lite fel hinner inte läsa igenom nu.. (:

Grattis till Viiktoor ! ♥ :D

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards