Tj0bre!♥

Alla inlägg den 24 maj 2011

:)

Av Molly - 24 maj 2011 20:11

Heej :D


Idag var första lektionen jumpa, vi hade spökboll, och typ spring grejeer, vår riktiga jumpalärare Ulrika var hemma med sitt barn som var sjukt elle noott..

Asså inte för att vara dum såå.. men det var faktist lite bättre nu för vi körde hårdare, annars blir man knappt varm ;S (:


Efter skolan var jag kvar med Macke, och Dogge som väntade på Jacke som var på utvecklingsamtal, vi spelade fotboll med fröken Martin, och 2 orna eller 3 orna någe av dee , venne vad ? ;D heh..


Sen cyklade jag hem, åt korv (blähehe) och mos, och sedan skulle jag möta Inez kl. 5, tur på sätt och vis att hon kom typ7 över till skolgården för det var där vi skulle mötas för då cyklade Emina förbi typ 3 över, så hon väntade med mig så cyklade vi alla tillsammans (:

Träningen var kul, men jag var lite trött redan innan, såå jaa..a... (: hehe passen gick inget vidare bra ida ;P Passade snett hela "pip"  tiin juueee ;)

Hamus hade följt med Hanna K för att kolla, vi hade samma väg hem sen så vi cyklade tillsammans, Inez åkte lite efter fast vi skl ändå inte cykla hem tsm, för hon cyklade om sedan för hon typ skjyndade sig hem (:


Men nu veet jag inte vad jag ska skriva meer ??

Eller joo, kanske redan har skrivit det men när jag var på smultronstället så åt jag Brodway glass, och Ronja mammas jobbarkompis barn som är 15 år, vi gick upp på ramundelberget elr hur det stavas , KUL , mamma ville inte gå upp hon sa att det fanns ORMAR, MEN OCH ?? vi letaade hitta inga :,( <3333333

(tänkte ladda upp bilder idaahh, men det gick inteee ),:     )



Puss !

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards