Tj0bre!♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Molly - 31 juli 2011 19:21

Jahop, då är man hemmeee . :(( det är askallt, regnar jueee GAH !

Mormor och morfar kom och hämtade oss :)))

Och snart ska jag till farmor och farfar *** pappi ska bare hämta ett halsband vi köpte till farmor för hon tog hand om Molle ♥♥♥ ***


Där var det runt 35 grader, guuuuh så skönt !

Saknare redan ♥

Ligga vid stranden, bada i havet, mmmmm..............

Älskare ,


(*inte direkt sammanhang men har ng låt tips, och film ???? komentera please???*)


Äh.. asså orkar knappt skriva skittrött D;

Typ meenn vill .. !


Vi åkte en badbåt som man badade vi en strand, och tre olika ställen som man hoppade från båten mitt ute :DDDDDDDDD

I en hel dag , niiiceeeeee ;)♥


Det kommer en massa bilder, denne gång SKA det faktist det, fast lite senare, ska läggas in alla bilder, och först måtte vi packe upp alltihopa och så, men om nåre dager ? Blitte det bra ?

Brabrabrabra ♥

Vet ni , jag fick testa köra båten !!! Jihoooo, och nåra mera, elr jag såg en till :DDDDDD ♥

KUUUUULLLLLLL, kulkulkulkul vareee ,

Haha pappa elr mamma någon vare iallafall kallade meeej

*Molly* Kaptenen Karlsson, Haha x)  xP


På kvällarna åt vi ute, lunchen åt vi på balkongen, sen badadde vi i havet, solade, badade i poolen, åt glass, och hade det bäst !!!!



Nemen nu vill jag till farmor och farfar, pappa får skynda nuuee jue :((

Molle är jätte söt så alla vet * bäzza ninen i världen *

Vet ni , elr asså det finns världens 2 näst sötaste hundar där, en förljde efter mig nästan in i affärerna ! Sen skulle jag köpa en mega lång penna, hahahahahhahahahahhahhahahahahah gud då tog Micky *jag kallade honom det* en penna oxå HAHAHAHHAHAHAHAHHA han slängde runt med den , göölliiiggggtttt !

Han var i gammla staden , jag var tvungen att lixom stanna honom och så när vi skulel gå för han hängde med ;((( Ville att han skulle med , men NEPP , sa mumme :(((( Han var jätte söt och snäll, typ lite valpig

Sen idag när vi skulle hem så log det en vild valp vid hotellet som pappa och jah kelade

Han var blanksvart , o han fick värsta gulliga rycken när man kliade honom på ryggen

Ville ta hem honom ;))) hihi


Nu får pappa skynada sig, fast nu skl visst mamam handla fast det tar bara 10 minuter , hon cyklar ju satt ? :)


När vi kom hem gick jag ut med Leon och Sissela (:


Varje dag vare vattengympa :D

Jag var med hela tiden, sista gången med en kompis som jag knappt fattade ett ord vasd hon sa vi fick göra tecken mest ♥ Matilde heter hon :D


JUSTE !

måste lägga in lite nye vänner på FB nu ..

kmr snart tbx ..........

Såå, det var visst bara en på FB, och två på msn, fast om ett år skl jag adda en på FB, hon skl få när hon fyllde 13, hon var 12 nue !

Det var Matilde :):D


Äh nu vet jag inte vad jag ska skrivva .. elr joo !


Hoppas dom inte läser .. hah .. till Jennifer köpte vi ett armband (min kusin) till Vincent en Mus , ett gossa djur sjuukt sött ! :D

Och till Farmor köpte vi ett halsband, och jag köpte en snäckask till sissela :)

Japp det var det , jag skickade kort till, farmor och farfar, mormor och morfar (vi åt mc med dom idag efter dom hämtat oss :D gött ! thansk !)

Linus, viktor och deras mamma och pappa, och sen Jennifer och vincent och deras mamma och pappa , haha allså 4 olika familjer :)

Och sen skl vi göra ng med kort man skl skicka till skolan omman ville, typ sätta upp dom på ng vägg :)


Det var asbra shower på kvällarna, en liknade Beyonce som hette linnea, hon sjöng lika bra oxåå!! Sjukt bra var alla, elr killarna var sådär det var 4 st :)

Efter kunde man prata med dom , då frågade *beyoncexPPPPPP* nemen Linnea om jag ville vara med i Teen idol, men en massa nadra, så jag och 3 st sjöng *det gör ont* Med Lena PH :)

Det var kanske 10 olika grupper :D

Hihi AS kul vare !


Meehh,,, hejdå !!!

Komentera nått ! <3

  Hhihihi hittade bara ng bild, men det är sant och TACK för hjälpen farmor <33333333

  Flätan jag gjorde, det kommer andra bilder sen detta var webb... <3

Av Molly - 28 juli 2011 14:17

  Nu ska jag äta glass !

Sen bada !

Sen dö av värmen !

Sen kanske läsa ?

Ne kanskeom jag hinner ska vara med på singstar jue !!


Pusss 10 min kvar blir inget mera !


A s b ä s t h ä r ! ! !

Ni är best m&p !



Hejdåååååå ♥

Av Molly - 28 juli 2011 13:30

HelloHello :D


Det vart visst ett litet inlägg ifrån Greeklaand

Här äre typ 35 grader ? Eller så , puuhhh varmt =P

As sköönt

Badar och typ läser i solen mest :-)

Och äter Ggggglllllaaaassss

Havet är varmare än poolen trorja, och skit fint.

Idag ska jag vara med på sing star klockan 4, nu är klockan halv 3.

Det finns dator, och tv-spels hörna, där lånade jag en dator (en timme 40kr/4E)

Sen ska jag vara med på film och pizza kväll klockan 6-8 =)

På grekiska säger man hej : jasho<

Det har gått typ 3½ dagar , och ska vara här i en vecka (:

Jag har varit med på vattengympa varge dag och ska vara med varge dag, trorjag, om vi ä vid poolen då.

Imorgon ska vi åka med en badbåt i en hel dag, där den stannar på 5 olika platser som man får bada på :))))))))))))

Och lördag ska vi kaanskee åka i en båt där man ser fiskar, i en timme, glasbotten äre =D


Ushhhh svårt (knappbord)

Thehe ..


Vi har kört mycket grisen i havet, hihi :-)

I går var vi i Gamla stan, jag köpte 2 armband, en penna, en väska. Kanske mera minns ej ?

Mamma kmr jag inte ihåg vad hon köpte men nästa gång (typ kanske imorn???) ska hon köpa en väska =)

I rosa trorja, fiint :) Hon letade efter en plånbok, fast hittade ingen snuugg.

46.3 s kvar nu, hehe :)

Pappa sitter här brevid och kollar på något i datorn oxå, fast han tog bara 30 min.

Jag vill inte hem det är skönt heer :(

Fast jag ska ju på fotbollsläger och det ska bli sketa kul med såklart xD

I öland (=


Nämen nu vetja inte vad jag ska skriva ?


juste utsiketen på våran balkong är asfinfin, ser 3 pooler, havet, palmer och massor =)<33333333333

Bajsfiint !


Det är bäst heer <3


Vi ska köpa sånahära .. äh.. juste..vykort ! Till några, sedan ska jag köpe ett armband till en, och till min kusse och sånntt <333



 

Pussiiii, skriver kanske mera sen ska kolla lite mera bara :)

Av Molly - 24 juli 2011 12:34

-skriver mera om en vecka ungefär-

- är i grekland -

-  det är skööönt !  -

-   eller åker om en timme, jag ljög där men jag VET att det är skönt, det vare iallafall förra gången inte för att jag minns så mycket men jaja, thihi <3   -


Kizzzzzzz & huuuugggg Mollyyyy <<<<3333    ♥♥


Omg, en sak var borta vi kunde inte åkt utan dem, vi letade som galningar, mamma hittade den i en necceser i en väska hahahahhahaha omg.

Det var suuppeerduupper viktigt, kan ni gissa vad ? Muhuhu <333


Av Molly - 24 juli 2011 12:27

  Jag just nu, det var kläderna jag ville visa, tkr dom är sööta, det är mammas som jag lånar ;)♥

Inte för jag sett henne i dom någon gång med änddååååÅÅÅåå

OCH SÅ SÖTASTEE NINNENEEENNN MOLLEBOLLEE, min lilla bullee !!! <3

Han var i min säng igår han bäddade, smidigt hahah, skojapapegojjaa <3



 

Puss   


Av Molly - 24 juli 2011 12:04

Hahaha, förslag på namn jag fått en så länge :

Mia: Örjan, vilddjuret, skägget, skäggis :-D

Elisabeth: Leif, lennart, margareta, sollan, börje, gunnilla, åke :-D


Hahahahaha, tackartackar ♥


Idag ÅKEERRRR VIIIII, aahhhh.... skkööööönntt,,, vvääärmmmmeeeee ♥♥♥

Det kommer att ta ungefär 3,5 timmar, och vi kommer att vara framme vid hotellet 11 på kvällen typ det går tjugo över fyra härifrån norrköping !


Shoojjjhheeej !!


  Här är semstrar 04-10, fast ex. 08 var vi på mer en ett ställe men då valde jag ett av dom :-)


Kyssar , haha skoja, men pusspuss hejdå, ses om en vecka ?



Ps: guud, hemskt det som hänt i norge !!



psps: Ha det så gööttt , nuu ♥


Moror och morfar ska hämta oss, sen till flyget, och snart ska jag säga hejdå till farmor och farfar , ♥

Av Molly - 23 juli 2011 20:37


Bästaste ninneeeenn<333

Hahah molle var i resväskan ;)<333333

Farmor och farfar ska ta hand om honom ;)<33

Våra grannar <33333333

Tack ni är bäst kraam <33333

Av Molly - 23 juli 2011 20:37

Jätte bra låt !

Fast jag erkänner att i *slow* är den bättre xd

Jaja.. säg vad ni tkr i komentar ? ;-D


Imorn kommer vi GREKIIZZLANDEET , oh ska bli sjukt skönt med värme ♥

Idag har jag packat, och äh.. typ inget mera ...

Jo ätit, läst och hoppat stutsmatta , hahaha OMG. jobbig dag xd


Det blir nog inge skrivande imorn,nu får ni vänta i typ en vecke,thehe xd

Ni får stå ut xd, nee skojjjjaaapappiigojjjaaa ;oo


JUSTEEE, det är lördaag !! OMG , candyyyy

Jag : MAMMA !!!!!! Kan vi köpa godis ??!

Hon: vet inte .. , blabllaa med pappa ..


Jag : jahopp... haha , xdxdxd

Faast jag vill nog inte ha kanskee.. får seee.. vi ska köpa snart trorjaa ..


Jupp.


Jag har räknat ut hur mkt det kostar att ha en ödla med mat :

För om jag betalar själv ALLT så får jag , vilket inte kommer gå, fick jag fram det till, inte med maten...

Jaa.. MEN om jag köper en som är över ett halv år kan jag !


Såå ...

4 syrsor om dagen i 6 månade kostar ...

1464 kr

Ett år : 2920


Hihii, eftersom jag får 200 i månade så .. jaoo , det blir väll lite svårt xd

Haha , men kanske om jag köper en som är 1 år, eller halvår typ .. :)


Jaoo..


Ifall jag ska köpa , kan jag få bra namnförslag ?

Skl vara snällt !!


Hejdå puusssiiiiii


ps: glöm inte, det blir inget skrivande på över en vecka nu ! :)


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards