Tj0bre!♥

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Molly - 11 maj 2011 20:09

Heej ♥

Idag fortsatte vi med våran odling på skolan, något rött vare vi odlade ;P Det var asss varmt ;S;D Love ! ! !

Men jag orkar inte skriva så mkt nu, och sen vill jag gå ut till faffa som e här nu ;) Men jag var med my efter skolan, vi gjorde pannkakor till imorgon KALLA annars äre äckligt ! ;D Hehe, det var en geting i köket bär vi gjorde den ! Monstret kallade vi den ;) Vi gjorde smiley på pannkakorna, :) Och hon låste in mig i ett tält ;) Haha ;P Jag smsa en "hjälp jag är inlåst" tehehe, svaraet var "oki :)" haha (; Fast jag skrev skoja, långt under :) o.m Sedan vi halv sek vare ML träningen ;D Kuuligt, men inte RIKTIGT lika kul som förra då ^^ men kuul ändå, vi tränade att slänga sig och greppa typ ;D Men sedan åt jag och spelade fotboll med pappa han vann typ 7-4 eller nått XP Men sedan packade jag bad kläder vi ska nämligen och bada imorn med skolan.. :D


Meen Puuss ohh heeej ! <333



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards