Tj0bre!♥

Alla inlägg under november 2011

<3

Av Molly - 12 november 2011 23:40

Hej klocklan är 23.40, och de dansas som mest här hemma !!

Hockey, Åsa och Nellie är häär <333333333

Hihih förut var det singstar :D <333

Skriver mera imorn <3

Av Molly - 11 november 2011 17:01

Helluuu! ♥


Jag har träningsvärk ÖVERALLT, känns det som iallafall !

Mest i benen och armarna, och rumpaan!

Omg.

Men jaja.. nu ska vi inte klaga här .. , kommer ha värstakuliga kvällen ikväll!

Tjejfest hos Matilda SA ! :D ♥

Jag, Elin, Alice, My, Inez,(Matilda SA) !!!

Det kommer ÄGGGAAA !!


Efter skolan åkte My och jag ner till stan hon köpte turkos toning och ska göra slingor, niice!

Sen typ åt vi MCdonalds, ochoch gööödiiis!

Men vi köpte 2 tablettaskar, det stog typ smartpiller på en av dem och på den andra typ någonting typ att jag äter helst inte något annat än godis, fast typ ena texten stog aslitet, så det vart typ "jag äter inte godis" , och det andra jeeeeeette lejtet xD

Och 2 klubbor som det storg "puss" på!

Vi köte det på lagerhaouse <- GAHAHA stavning ?!


Men fiiifaaan, har klia över hela krpoppen! (jag duschade igår inte därför xD)

Håret, nacken, magen och ALLLLLTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mest nacken!!!


AHAHAHAH när man gjorde "!!!" vart det hack i musiken på datan xD

ALALALLALAL COOLT 8D


Men ska till Matilda vid 19.00 och nu är klockan 17.12 :D <3


HAHAHAH på spårvagnen var det en tjej, med linser (viiita) och typ nitkläder och jag råckar typ glo på henne ó_O, faastfast hon glodde jue o.O

Och då tar hon av sig hörlurarna, *jag trodde såklart hon skulle typ bara: asså vafan gloru på?* hon började meningen med asså.. men hon sa: ASSÅ VILKET MÄRKE HAR DU PÅ HÅRFÄGERGEN?

HAHAHAH, dog lite smått efter, TUUUURIIIT att hon skulle av där, faast.. JAG SKULLE JU OCKSÅ DET..  så jag bara kastade mig ut genom dörren och bara HHHeeeeeejjjj då Myyy seees ikväll!!!!



Men chao!


Blir kanske ett inlägg imorn, får see.. ;)

Om jag hinner!


Ps. Matilda SA sa <- *hahah sa sa XD* att vi skulle typ lockahåret, och vara modeller hahah, låter barnsligt men det är kul!

Iallafall med dom här tjejerna......,

Vi är lixom inte heelt n0rmala, typ dampgarvar åt precis INGENTING !

Iallafall Jag, My och Eliin ♥

Speciellt inte Elin och jag idag på slöjden !, hon målade mig på kinden och jag råkade komma i mot hennes tröja, fast det går bort som tur är hahahah xD <333


Vi är liiiiiiiiiixxxxxx000000m bäääääääääääst ! x0 <3



Vi ska lixom sova hos Matilda,.. yeah! ♥

*just det sova.*

Mahahhaha, ni får nog säga lycka till.., iallafall till My och Meejjjjj! ;)♥


Puss !


 

   Erkääänn snuuuuuuggiii !? Ahhaha fast nä kanske inte xd

Jag gjorde värsta minen med ögonen okkå! o.O xD<3



 

 

Heheheh ;)<3

Till matti är det (över<3)


 


Men denna affär var cool 8D

Ahaha, nejmen fin då ? 8)

 

StylebyTyra (:

Sånna skor ska jag ha lätt när jag blir stor! xP

Fast först måste jag lära mig gå i sånna då ehehhe xD<3


Vårat hus, cooolt! 8D <3333♥

Jag äter godis ! <3    


herrå!

ska packa nu!! ♥

Av Molly - 10 november 2011 16:10

Hej ! Gympa nyss hade boxning, sen direktnär skolan sluta så fick alla som ville testa basket!Snart ska jag äta döööör snart!Sen fys o konståkning! Puss

Av Molly - 9 november 2011 15:39

Heej folket!


Idag var ju i skolan, slutade med att vi jobbade med länderna man får 3 länder var och sen ska man skriva om dem, kanske 2 sidor långt ? Man jobbar 2 och 2, fast typ 2 grupper är 3.

Sen ska man redovisa för klassen.

Sen när jag kom hem så år jag världensgodaste mackAA!

Vanlig LIMPA så hära ljus XP

Sen smör och OST!

Sen in i mikron med det, namnnamn smällt ost .... *dregel*   varför försöker jag alltid göra om storleken på smileyn ? Slutar ju i samma storlek som jag började ändå :P


Men nu sitter jag och lyssnar på musik, från en annans blogg.

Råkade bara trycka på någon blogg, i spalten brevid när jag skriver xp

Och såg att jahop, här var det en låt som hon skrev var "så galet bra låt", vet inte vad jag tycker ..?

Här är låten ifall ni vill höra :

 


Men sen är det Konståkning, det var länge sen ju var inget förra veckan.

Elr jo, läger i 3 dagar 1000kr , fast jag gick inte orkade inte, det var ju förfasiken lov!

Mihih :3

Inez gick hon tog ett prov där, som jag inte gjort nu så hon kmr förmodligen flyttas upp snabbare.

Sen har hon bara basic kvar som hon sa att hon skulle ta i stockholm.

Men det var inte så svårt det hon tagit, så jag kanske får testa snart.

Fast det är nog om ett tag, för det finns ju ingen tid till det, hon gjorde det ju på lägret..

Men hoppas!


Badkaret vart helt rosa i går, och duschen också när jag bada och duscha!

Försökte överföra bilder, men det misslyckade.., det kom ju inte upp nått :/

My och jag ska ner till stan på fredag föresten och köpa turkos färg till hennes hår, hon ska göra slingor!

Kan jag på fre mam.. ? ♥


                                           



Okey, random bilder,.. inte ens nya var sen i sommras! xd



Puss!


Av Molly - 8 november 2011 16:35

Hej, nu lyssnar jag på musik   Yeah!


Det var en som kräktes i skolan idag, migrän stackars henne!

Fast hon var kvar sen (:

Dagen i skolan idag gick assnabbt!

Mamma var nyss och lämnade tbx mina bibblanböcker, för hon skl lämna sina och tog med mejna.

Lånetiden var ute, innan vi skl med skolan.

Fast mamma tar alltid mina böcker då, eheheh :3

Tack!

Vi hade typ engelska i slutet på dagen, detta är mitt andra inlägg idag så har väll inte så jeette mycket att skriva om då..

Förutom att jag längtar till FFFRRRREEEEDDDAAAGGG, tjejkväll hos Matilda SA !

Yeah ♥

Jag ska sova brevid Elin, på samma sak för man ska sova 2 och 2 :D

Och sen om det går My på andra sidan fast i en annan maddras ! :D <3


Yey en till sak, My får också färga håret!

Då blir vi mega coola lixxxom 8D

YEAH! 8D


Jeeette bra inlägg, men nä.

Jag har tråkiiit, såå komentera nått kul .. :D ?

  


Charmig bild vah ? :-P

Fast nä.


Suudda neeesa, för att det var juee underifrån lixxom, blöpp.

Mobba inte min charmiiiga rosa färg i ansiktet, det är från håret muppit vah ?


Puss. <3

Av Molly - 8 november 2011 15:52

Jag ser liten ut där erkänn ?

Det var i sommras ^^

Okej svårt att veta om ni inte känner mig då, men jag fick ju asrunt ansikte på bilden ;-P

Av Molly - 8 november 2011 15:24

SAAAKKKKKKNNNAAARRRR VÄÄÄRMMEEENNN, okey jag är lejte konstig jag sitter inomhus i tjocka-tumm-vantar, och sånhära typ one peace fast inte äkta, och fryser!
I skolan dör man ju nästan så kallt inomhus, fast typ alla andra har ju t-shirt :/

Och fröken/lotta bara nejmen nu måste vi öppna fönstrena, det är ju varmt och instängt.

Jag typ små dog sen xd


I morse var farmor hos mejj, ville inte vara själv och pappa var sjuk.

Tack farmor!

Cyklade med Sissela till skolan today, länge sen var det!

Men idag hade vi jumpa, 4 killar hade handboll.., det var Emil, Douglas, Daniel och Viktor,.. inte säker men tror det var dom!

Det var faktist rätt kul!


Sen kom några långa saker och berättade att direkt efter skolan på tors fick man pröva basket 1 tim i 4 veckor, sen från man köra matcher med klassen!

Fast blö.

Jag kan inte, har fys och ispass den dagen i konståkningen .., hm.. :) elr :( ?

mihih :3

Men vi får heja på er andra när ni kör match, om man inte kunde vara med!

Man fattade typ inte hälften av vad han sa för just han som pratade kom från USA, och någon tror det var Viktor frågade om han kom därifrån och han sa jaa?

Viktor/någon: ja det hörs.

Långe mannen: jasså konstigt (vet inte om han var ironisk?) skrattade liiiite efter.

Hahahahah, schyst viktor!


Men sen åkte jag hem tillsammans med Sissela, och sen åt jag mellis.

Så nu sitter jag här ocg lysnnar på musik!

Avril Lavigne lyssnar jag på!

Hon är rätt bra (:

Venne om jag tycker denna låt är speciellt bra då, men orkar inte leta nu :3

Ni får en till här, venne om den är så bra heller kollar inte vilken jag tar ;-)

Sen älskar vi hennes stil, kajj ?

Älskar hennes kläder i denna video, dubbel klicka så du kommer till "youtube" :)

Låten över är väll ingen favorit direkt, men älskar hennes kläder! ♥

Älskar alla hennes kläder typ då :)


Puss!


Ahaha mupp bild p åmin spegel, klottrat ännu mera nu! (-:

Ahahah muppit, jag är i bakrunden ;-)


 


Detta är vad man kan längta ihjäl sig till alla regniga dagar!

Det är pappa på bild, jag är väll i närheten någonstans .. xd

Det är mamma som fotade från båten, vi hoppade i från båten! ♥

Bad-båt i grekland!


 



Nått annats ställe vi var på, ingen aning om varför jag håller för näsan, för det gör jag aldrig annars ;-P

   Gah, ge mig värme! ♥


Herrå!


Glöm inte omröstningen! :-P



Av Molly - 7 november 2011 21:03

Ingegerd är får du svar:


Hej Molly!


Hur kunde du färga håret rosa?Din ljusa färg är mycket bättre.
Hur kunde mamma tillåta detta????????


Kram
Ingegerd


Svar: Asså det är tråkigt att ha som typ alla andra lixom (:

Fast, det kanske var finare fast det här är typ.. roligare ? xD


Kram och ha det bra! ♥


Bara så du lixom ser ehehe :3

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards