Tj0bre!♥

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Molly - 4 november 2011 17:32

Jag städade i dag iallafall, i 2 timmar!

För när jag ändå börjat igår skulle det bli perfect !

Faast.. det har redan börjat bli stökigt fyskäms o.O

Nu ska det vara sä här faktist!

Jag har gjort i ordning bakom dörren så jag kan hänga typ munkisar som man kan andvända mer än 1 dag, istället för att slänga allt på golvet, eller på badkarskanten så mamma slipper tjata om det, nöjd nu mamma ?  


Jag totalt vägrar att se idol ikväll för Linni är inte med längre   

Fast nä.

Kan väll se det eendå.

Kanske.

André är väll okey..

Molly har verkligen snyggt namn asså!

Men åt pizza förut, mahah mupp.


Asså det var några tjejer som gick förbi kassan skit snabbt och väskan var helt fyrkantig ?!

Asså såg lite konstigt ut, och sen kollade jag lite konstigt på dem och dom började typ skratta och viska.

Man bara.. äh okej ?

Hahah, men tänk om dom snodde ? o.O

Jupp.


Men vi köpte godis okkå !

Ahahah, mums ♥


Men nu kommer en liten bildbomb, pappa fotade mig för ett tag sedan.

Okey, massa kort på mig igen xd

Men komentera nått är ni snälla ♥

Jag liknar ett troll på första bilden, charmigt, elr.. INTE   

Hahhaha blunda     


 

Fjjortiiizz varniiing xd (ner)        

 Söt nalle erkänn (uppe) ♥      



 Omg så snyyyggg jag var på sista bilden , elr ?

Hahah asså lite trött på att fotas där kanske.. ? xd


Puss, och glöm nu inte komentera ! <3

Av Molly - 4 november 2011 11:46

Heej ! Ska göra iordning och skicka efter jultidningarna idag! Bara så ni vet, ifall ni köpt! Just nu ligger jag i pappasi säng, är inne på mobilen så det blir inte så långt skriver bara fel hela tiden haha :)Pappa städar, Mahahhah gjorde klart igår!Men jag skulle ju köpa skal igår fanns ett skit fult till iphone 3 annars var det till 4, men jag skicka efter ett från Hongkong och ska kolla lite mera sen :)Tips på ng mönster?Puss!

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards