Tj0bre!♥

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Molly - 17 november 2011 21:22

Heej!


Idag slutade vi med gymnastik, Nelly hade jumpan hon har gått i badminton i 3år så hon hade badminton :)

Det var faktist jätte kul! (y'

Trodde inte det innan,.. och några sa det högt ocg fick typ utskällning ;-P

Och ni som går i vårann klass kan väll typ lista ut vem som var en av dem ? xp

Omgasch.

Hahah.

Men efter jumpan skulle det ju vara bakset ju, men dom kom aldrig ?

Hahah när vi skulle hem försökte vårann tränare hoppa med kicken ;)

Här är en liten bild... ->  

Emiina din berätellsen (omg stavning ?!) var skiit bra, måste läsa klart den imorn.. allala xd.

Okeei ? :D

Mihiih :3

Du borde bli författare, fast nä. ?!

Usch vad tråkiiit!

Sry ifall n ivill bli det, men det är min åsikt xP

Men sen var det konståkning & fys, hade sä hääär ont i knäna när vi sprang men det var lite bättre sen!

Jag kunde iallafall träna på spagat på typ halv-dans saken som vi brukar ha halva fysen, men det var hela nu, för vi tränade på julprogramet!

Det var kul!

Det tränade vi på sen på isen okkå!

Sen hoppade vi typ 3-hopp, öggel <- HAHAH stavning ?! och salkow <- men åhhh stavning ? xd.

Vi slutade kl. 20.00 vi var kvar 10 minuter extra today :D

Therese och jag typ, för vi hoppade lejte. Bara för att vi fick & ville!

Nu typ chattar jag med Isabelle, pappas kusin (hon går i gymnasiet så inte vuxen xd.) hon sa att kunskapgymnasiet var jätte bra!

Fast hon gick på kunskapgymnasiet, så det är kanske inte samma sak direkt (elr?) men eendå xd

På gymnasiet var det 2 prov i veckan sa hon omgasch! xO

Shhiiit.

 

Okejjj.. hejdå, innan jag börjar skriva massa tråkigt, okeii har väll redan gjort det men eendå.

Herrå!

 

Några egobilder, pappa som fotade :-)

K-o-menter-a- ! ♥

 

              

Puss!

 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards