Tj0bre!♥

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Molly - 3 november 2011 18:05

Här kommer lejte kort pappa gjort iordning, typ det står "photo by torda" mihihi :3

+ ett halloween kort på majj, hade massa bra med My men hon får ju inte vara med här :3


Okej ni kommer säkert tycka alla är typ lika dana, men om man kollar noga så är dom redigerade olika mörkare svart-vit ljusare mm. :)


                        

                
                              

                                                   Komentera fina/fula ? ♥

<3

Av Molly - 3 november 2011 17:59

Ny header (elr bild kanske jag ska säga nu xd) och vitt i stället för den röriga rosa bakrunden xd <3

Även fast den var gulligare xd <3


Min gammla ...


   

Igga rida xP


Mihihi <333

Av Molly - 3 november 2011 12:51

Idag har jag faktist inte gjort någonting (kolla rubriken), usch -.-

Faktist ingenting, ligger fortfarande i sängen fast pappas då xd

Lyssnar på musik, typ rock.

Jag vill gå på "SWEDEN ROCK", fast EN biljett kostar typ 2300 kronor o.O !

Men vi ska kaanske :D


Men igår kväll såg pappa och jag en film istl, det var 3an på en ishockey film dom är jätte bra !

                                                   


Jag hade ju skrivit massa förut innan datan stängdes av så jag orkar inte skriva speciellt mkt.

 

Men sen efter maten vi ska äta MCdonalds :D , så ska vi städa.

Måste städa mina 2 rum ser ut som en bomb slagit ner, men orka  ?DD

Trivs så bra i stöket ju o.o ?


Men sen ska nog jag och pappa till returpunkten elr vad det nu heter, och sen kanske vi ska köpa nytt skal till min mobil :D

Jag vill ha leopard färgat, döskallar elr angry bird tror jag, hahahaha blir välkl något helt annat när jag väl är där hahah  

Men nu får alla ha en super bra dag !


                                                  
                                                  
                                                  
                                         ~ Saknar dig Molle ~


Jag är ju på pappas data men jag hittade några vackra bilder !


        Vackert ~

                               Solnedgångar är nog bland det vackraste på jorden.

                                                  
         


Det är pappa som har fotat, det är ölandsbron   

 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards