Tj0bre!♥

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Molly - 13 november 2011 21:29

obs.

hänt nått med min blogg så nästan alla inlägg försvunnit!?

Är det så på eran dator också?

Komentera så jag vet, måste annars kolla lite.. !

Av Molly - 13 november 2011 21:15

Hahah, det är jag när jag är typ.. liten ? xd

:)

Av Molly - 13 november 2011 21:01

Här är fram-bak sidan på Zlatan boken Emina! ♥

     

199 kr ♥

Av Molly - 13 november 2011 20:55

HAHAHAHAH, naw så sööööt ♥


puss!

Av Molly - 13 november 2011 20:07

Heej!Lyx Asså nu sitter jag framför tv:n och mamma maserar mejj, jag maserade henne förut!Puss!

Av Molly - 13 november 2011 16:27

Hej här kommer en video-blogg elr vad det heter , och lejte bilder! ;)

Hihi asså låter jag så där när jag pratar irl ?

Igga att jag säger "typ" typ veeldiit mkt.. xd

Erkänn snygg start-bild ? :D

Fast nä. hahah xd


 Komentera x_- ♥.♥


Zlatan boken morfar fick!

 

Kickarna jag pratade liite om i videon! :) xD

 

Asså tack lilla tuggumi som gjorde så jag slutade må illa ? xd

Hahah My och jag fick ett varsitt av Marcus T, för vi hjälpte han med något papper haha xd

Igga min konstiga-tumme xD

 

Mormor och jag! ♥

Hahhah muppig min jag fick, men igga mejj xD

ILöövyou! ♥

 

Mamma! ♥

ILöövyou!

  

GÖTT!

Jag ville inte ha äpplepaj så jag fick is-glass! OMGASCH GOOOTT! ♥

 

Omg beautiful xP

Eller ? xd

 


Puss & komentera!


Av Molly - 13 november 2011 12:16

Hejj!


Igår vi 17.00 kom Hanna, Nellie, Hockey och Åsa!

Hanna åkte hem typ 9 ?

Men de andra var kvar till typ halv 1 ? Fast nä. Mer!

För när jag skrev igår dansades det som mest !

Det var hursomhelst skitkul!

Typ låtar med Bon Jovi och sånt dära (:

Vi sjöng sing star okkå!

Nellie är ju helt sjukt duktig!

Brukade väll få 8000/9000 minst på varje låt!

Hahah jag vann kanske högst 2 gr ? :P

Hennes mamma sjunger ju skit bra satt ? :P

Fast båda dom 2 sjunger skitfint på riktigt okkå!


Idag är det ju fars-dag!

Så grattis pappa! ♥

Han fick Miranda-choklad, Schampo, Deo och döskalle strumpor!

Och om 5 minuter kommer morfar och hämtar oss sen ska vi äta lunch hos dem, men världens bästa kuzzar!

Morfar kommer att få Zlatan boken!

Och sen tydligen ville han han något kort på mej, så kortet jag har som header nu skulle han få! ;)

Grattis morfar okkå då!

 Haha xd ♥

Dom kmr få se mitt hår nu okkå ... ;P <3


Men jaa.. hejdå morfar kommer snart! ♥


Detta kort är det:

  



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards