Tj0bre!♥

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Molly - 18 november 2011 18:20

Mahahahhahah OOOMMMMMGGGG!


Vi köpte sjukt mycket godis, jag tog typ halva påsen HAHAHAH, och det kostade bara 31 spänn ?!

Tillsammans vart mamma, pappas och mitt 102 spänn eller nått :D

Hahah, vi köpte så det kommer räcka flera veckor! :D <33

OMG!

Lägger upp en bild på det sen!

Fast nu ska vi äte pizza, usch vad ontytiga vi låter.. men så ni vet brukar jag bara få köpa 15-20 bitar, eheheh :3


Okej bye.


Komentera nått nälla ? <3

Av Molly - 18 november 2011 15:23

Heej!

Fredag today :-)

 

På bilden i skolan lottade vi ut bilder från nalle puh, typ Ior, Nasse och dom, sen skulel vi typ göra dem .. (:

Vi fick Uggla!

Jag var med båda Oscarna och Alice!  

Men jag orkar inte skriva, mina händer är kalla så jag pratar istl...

Eheheh :3

SenSen kommer lite bilder jag tog på bilden, meheheh :3

Ända gången man får ha mobil!

....

Lite bara så ni fattar på bilden/asså bilden i skolan, man skulle riva ut små bitar i papper vi målad med vattenfärg som man klistrade dit på ett papper, och på pappret har man bara ritat konturerna :-D

Okeej ?  

Men jaja.. här kommer lite bilder!


Så här ritade vi konsturerna, Alice och jag gjorde ungefär halva var :)
  

Hhhah bra det vart ;)

            


Just det, vi har ju jobbat med länderna,.. här är landet jag "skrev" själv sen skrev Matilda M och jag ett tsm och hon ett :D

 

 

Dom ska upp på väggen sen!

 

Puuuss!

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards