Tj0bre!♥

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Molly - 6 november 2011 21:07

Hej igår hos My var det lite halloween firande typ.. ♥

Det var bara My och jag från klassen,  sen var det lite midre barn och en 01 ♥

Det var jätte fint där !

Hahah en docka med ketchup, som My lillesyrra se hela tin, "det är inte blod, det är ju ketchup mamma!" hahah söt xd <3


Men idag var My och jag på stan, jag köpte hårfärg.., första gången jag tonar/färgar eller vad den heter, asså det ska börja gå bort lite efter 6-8 tvättar men det sitter till jul kanske .. ?

Nästa gång ska jag ta turkos men denna gång är det ... ROOOOOSAAAA !

Våra kusiner var här Jennifer och Vincent, sötaste asså !

Men Tanja deras mamma hjälpte mig och mamma höll i allt .. xd

TACK FÖR HJÄLPEN BÅDA TVÅ ! :D♥


Men här kommer lite bilder,.. innan, under tiden och efter ... ♥

Jag vart skit nöjd faktist!


Vanlig:

 

Bytt tröja hahah xD :

Tvättat håret:

  

Börjat lite smått..


  

Lite mera...

Väntar på att få skölja ur färgen...

   

 

Urskölt men icke torrt..

Tanjas hand, fast hon hade hanskar i början sen tog hon av sig dem.. (fast sen var HEEELA handen så :O)

Mitt hår nu torrt !! <33

Fint/fult ?


Tycker själv det vart nice faktist !

Tanja och mamma hela tiden bara : kan inte fatta att det var så rosa, och mamma bara: hur kunde jag tillåta det håär haha, men det var ju skit snyggt ! :D <333

 

  Här är en lite suddig bild på Jennifer, men jag kan ladda upp bilder på dem ng annan gng för jag måste gå och lägga mig nu !

Men vi lekte kurragömma, filmstjärnor, katt mm.. ♥

Faktist var det kul! <33

Dom var och åt middag hos oss :)<3


  Usch så suuddig, men jag råkade bara få med den från mobilen tog massa bättre !! <33333


Men herrå !!


Hahah undra vad alla säger i skolan imorn när jag har rosa hår, inte direkt diskret färg om man säger så xd <3


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards