Tj0bre!♥

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Molly - 1 november 2011 19:29

Heej people !!


Jag sov ju hos Jennifer i överöver går, hos My i övergår och My hos Mig igår till idag så det har inte blivit speciellt mycket skrivande på ett tag..  

Men nu lyssnar jag på musik  


Men igår gick vi bus elr godis i fyrby och lite där i närheter, och today i hallberga och pryssgården det är sjuukt mkt men här är 2 bilder från igår !!

Men idag hade vi sjukt mkt mera smink och mera ordentligt  

Men trevlig halloween alla, och jag vet inte om jag är lite efter nu eller om jag ligger före har inte speciellt bra koll märkte jag ..  

Men vet ni idag fick vi runt 59 spänn av EN person !!!

Jag sålde jultidningar till honom förra året med han är skiit snäll, han sa att när han var liten var det så tråkigt när ingen köpte av honom heheh,..    

Men snart ska jag fota lite.. pappa ska fota mig mihihi :>

Jag ska stå så här ..   .. eller så här ...   nä såhär...   HAHHAHA nej men jag vet inte mihihi :> 


Tack Mia & Tom för godiset ! ♥

Tack Ingergerd och Lasse för godiset ! ♥

Tack farmor och farfar för godiset !   ♥

Är nog dem vi gick till som jag känner och som läser heheh  


HHAHAHHA jag dog typ på trappan av garv ... hahah.. allså en liten pojke skulle hälla över godis från en burk den var nästan full med små lakris och HAHAH (stakars han..) han typ råkar hälla lite snabbt så det var skiiit mycket både i korgen och utanför och han bara 'oj!' sen bara 'amen skit i det' , jag typ dog av skratt då  Men stakare ..  

HAHAHHAAHHAHAHAHHA flåt !


Imorn ska jag vara med William och nu ska jag eta' godis och kanske se ng film *efter vi fotat* mihiih, nice.. är faktist sjukt trött när jag tänker efter ..

Har ju inte sovit själv på 3 dygn okey det är inte mkt men endå'


Men sen kmr kanske ngr bilder och sen ng på My och mig i smink .. om det är ok för henne asså, men den här är ju lite suddig och så, .. mihihi :>

      



Men poouuss byeebyee !


Molle somnade i pappas famn mihiihih sooeettt '

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards