Tj0bre!♥

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Molly - 22 november 2011 20:13

Jag kommer att börja med veckans blooogg!


Ifall ni vill vara med komenterar ni detta inlägg, och skriver t.ex: jag är med :D


Jag kommer att lotta ut 2 vinnare, och välja ut 1 som jag tycker är bäst!

Jag kommer meddela er som anmäler er, när vinnarna är utsedda! ♥



Puss & lycka till! <33333333333333



 





Av Molly - 22 november 2011 19:53

Heej!


Nu har jag gjort läxor och lite sånt.

Men, åh :c

Kommer inte på något att skriva :c

Men GLÖM INTE BORT OMRÖSTNINGEN, den är ganska ny så jag tror inte du svarat på den!

Det är väldigt få som svarat än så länge men några komenterade och sa i "frågor" sina svar, vet inte om jag tröck att dom skulle upp på bloggen, men ändå!

Tack ni som svarat, svara gärna ni andra det är ju en ganska viktig fråga om skolorna :-P


Puuss.


Jag hittar ungefär 5454854584 bilder, eller inte.. xd

Men här är en lejten bild, eftersom jag lovat att försöka lägga upp bilder varje gång!

OBS:

NÄR JAG BLOGGAR FRÅN MOBILEN, GÅR  DET INTE TA BILDER!



komentera nått så blir jag *happy* :D

 

Stor neesa jag har där o.-

Jaja, hejdå!




Av Molly - 22 november 2011 18:13

Hej på väg hem från skolan nu med Elin vi fick gå efter lunch,.. för skolsyster sa det.., vi ska vara sen, säger inte vad det är här! :-)

Vi behöver hjälpa varann, med det dära !


Fortsätter några timmar efter ....


VI HAR INTE MENS SOM KILLARNA TRODDE!!!!

Hursomhelst.

Elin och jag var sen, vi typ sminkade oss och fotade lite! :)

Kan kanske lägga upp någon bild sen, fast först måste dom in i datorn och redigeras då, typ beskäras och så (:

Och det orkar jag inte nu xP

Men vi typ gjorde inte mkt mera, fast joo typ sms:ade lite och sen ringde Hanna K så henne pratade vi med i typ 30 minuter ;D


I skolan idag:

Vi fortsatte med "London resan" och tillsammans med klassen idag var vi på "THE TOWER OF LONDON" eller vad det hette ;)

Det spökar där nu,.. usch Lotta bara någon som skulle vilja åka dit (asså hon menar ifall det spökar!!??) ?

Alla utom jag bara : JAAAAAAAAAAAA!!!, jag bara: NEEEEEEEEEEEJ!

HIHIHIH ;)♥


JAG HITTADE ETT NÄSTAN HELT NY (en andvänd) KLISTERMÄRKESARK MED HELLO KIIITTTY!! ♥♥♥


Men nu ska jag typ göra läxor, och lite.

OchOch, sen ska vi kanske se film!

FastFast innan om vi hinner skulle pappa kanske fota mej, förför.. jagvetinte ? xD

Bara kul xP


Daampar ihjäl på alla som skriver på facebook, musiken stannar hela tin D'=

Meheheh :3

Men jag får faktist ta och svara, annars tror dom jag dissar dom :'D

Mihihiih :3

Fast näääh, jag skulle ju göra läxor! o.o

Bajsplutt.

Men herrå!

Kanske skriver mera sen det är bara glosor xd

Jag och Elin gjorde matte okkå!

Förför vi kommer efter annars, när vi gick hem :P


Puuuss.


Lyssnar på Veronica Maggio, inte direkt någon favorit artist. Men kbry, jag typ slog på en tanjent och tog första,.. gör så ibland om jag inte kommer på någon xd.

Någon låt med henne...

   

Jeeeeette snygga bilder xd.

 

Kkomentera, :c ♥





Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards