Tj0bre!♥

Alla inlägg den 24 november 2011

..

Av Molly - 24 november 2011 22:08

VeckansBlogg dras imorgon istl om jag hinner! <3

Av Molly - 24 november 2011 20:59

Heej!


Ifall du inte ser svaret på komentaren Emina så:

Awww... taack!!!

Dsm!!!!! :D

Du är mycket bästare!!!! :D


(Fast jag skrev lejte mera på komentarsvart då ^^ =D)


Meen heej, alla!


Idag sista passet i skolan var gympa, och sen var det basket!

Asså så himmla dåligt.. förra gången kom dom ju inte och nu säger dom att dom gjorde det, mm.

Men dom kom idag fast en kvart sent :/

Så kunde bara vara med halva (30min) istl för 45, fast igentligen är det 1 timme!

Fast jag har fys, och sen konståkning idag okkå!

Så när jag kommer hem är jag ganska så trött..

Men vi övade på julprogrammet, som är om 2 veckor!

Och Inez och dom var med oss ett tag på träningen, för at tvi ska ha tillsammans med dom!

Jag leder ett led, och Inez leder det andra ledet!


Just nu chattar jag med Emina och lite sånt :D


Men här kommer lite bilder på hur några såg ut i "skoluniform".. :D

 

     


1 Alice och Elin! :D

2 Hanna! :D

3 Emina! :D

Min kamrea äger inte men jaja, det var mobilen ;)

Mina ben är det!

Snygga alla var!


Kraam!

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards