Tj0bre!♥

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Molly - 7 november 2011 21:03

Ingegerd är får du svar:


Hej Molly!


Hur kunde du färga håret rosa?Din ljusa färg är mycket bättre.
Hur kunde mamma tillåta detta????????


Kram
Ingegerd


Svar: Asså det är tråkigt att ha som typ alla andra lixom (:

Fast, det kanske var finare fast det här är typ.. roligare ? xD


Kram och ha det bra! ♥


Bara så du lixom ser ehehe :3

Av Molly - 7 november 2011 17:41

Tjobre!


Idag var det ju skola, det var kul att träffa alla!

HAHAHAH, det var en lekis som typ ögonen nästan ploppa ut på när hon glodde på mitt hår ahahhaaha!

Jag dog lite smått då xd

Hahah typ alla glodde, och massa bara nice hår eheheh :3 ♥


Men efter skolan var jag med Sissela och My!

Det var nice   


Men snart kommer farmor in, då ska jag äta sen trååååååååååååkläxor.

Bajsprov på fre.

Och mer!

Om en kvart kommer farmor :*

Tack! ♥


Men nu, så ska jag göra typ.. inget.

Mh., men komentera nått!

Då blir jag så hääär glad lixom!

Någon som vill länkbyta så säg till!


Puss :*




                                   ♥  This is Sisslea, nått gammalt kort jag tog när vi var!   ♥


My får inte vara med trorjag.. :* ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards