Tj0bre!♥

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Molly - 16 november 2011 19:33

         Heej !


Igår var jag ju på KUNSKAPSKOLAN, det verkade verkligen asbra!

Man fick gå in på 3 valfria saker, vi valde loggbok ( en bok man planerar i på den skolan, för man väljer ju tyyp vad man ska göra ), idrott och hälsa, och språk då berättade dom lite om skolan, fast lite då om just det ämnet vart man har det och så (-:

Jag var nu på plats 36, har flyttats bak pågrundav syskon förtur, men dom tar in 108 så det är lungt!

My var tyver på 251!

Båda vi tyckte skolan verkade skitbra!

Jaja.. ni får läsa om skolan på sidan jag länkade om i typ något inlägg innan x-)


Men idag var skolan faktist jätte kul!

SO:n när vi skriver om 3 länder 2 och 2 är skitkul!

Jag är med Matilda M, vi har Kroatien, Frankrike och Tjeckien ! :-P

Men när man är klar med att ha skrivit om det ska man läsa upp för klassen med bara stödord på ett litet papper (-=


Men efter skolan gick jag hem och åt mellanmål, sen kom mamma då åkte vi direkt till sjukgymnasten och det tog kanske 30 minuter ?

Okej jagvet ni bryr er inte haha xD

Hahah, erkänn tråkigt inlägg ?

Men jag oorkaar inte göra om xP


Men sen var det konståkning!

Skitkul som vanligt, fast jag fick ont i rumpan för jag ramlade varannat steg för att jag fiick MCdonalds innan, och godiis (jätte lite) ehehheh :3 <3

Collt vah ? 8D

Nejmeh skojja 8P


Nu orkar jag inte skriva mera!


Nu snackar jag med folk på skype, Annabel, Marcus T och Orre W!

 

Puss! :*<3

Ahahha här kommer ett par superdupermegapluuppiiisnugga bilder xd <3    


Eller ?

Hahha kanske inte xd


Puss! :* <3

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards