Tj0bre!♥

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Molly - 23 november 2011 21:10

RANDOM FRÅGOR.

Vem "hejar" jag på i idol?
Ingen.
Jag hejade på Linni, och sen Andre
men båda har ju åkt ut,.. men kanske Molly?
 Hon har ju såå coolt namn lixom xP ?
 
Vad gör du på
fritiden?
Jag tränar fotboll & konståkning,
 men annars är jag med kompisar,
 
 vid datan och sånt dära ni vet :D
Vad har du för mobil?
Iphone 3GS
Har du egen dator?
Ja.
Vad har du för kamera?
Äh, min igentligen men mamma och jag typ delar på en, och jag vet inte märke eller nått!
Men jag håller på att spara till en bättre,..
Men den kostar några tusen.
 
 
Random frågor, hittade dom på ens annans blogg,.. men det är inga som någon ställt dom eller så bara frågor som går runt bland olika bloggar, typ.
 
Puss, svara gärna ni också i en komentar eller så!
Fast ni behöver inte det, är väll ändå inte något speciellt eller så xd

Av Molly - 23 november 2011 20:24

Heej!


När jag kom hem från konståkningen var min kuzzar här och firade pappa, och deras pappa är ju allså min pappas bror ;D

Men kolla vilka sötisar man har till kusiner då!

Vincent, HAHHAHA DÖÖR

Såå skööön xD♥

Foto: Pappa! 

Söötis..

   

Foto: Pappa!


Och Jennifer söötis .. ♥

Foto: jag! 

Hennes mössa var jätte gullig med   på!

Ni som inte älskar hello kitty är galna xd


Jag tror att pappa fick typ några foto papper, och lite sånt.



Men...

Jag råkade bara trycka på en blogg, och då såg jag också att hon hade en tävling, så jag är med i den och då ska man länka inlägget så här är det då: http://www.anitabirgitta.com/2011/11/23/6724260-tavling/

Ingen aning om vad det är men jaja.. xd


Puss Molly! 

  

Komentera nått, och gör mig glad! :D ♥


"Veckansblogg" utsees IMORGON, så passa på att anmäla er nu!

Här har ni en direktlänk: http://trollan.bloggplatsen.se/2011/11/22/6718656-veckansblogg-lt-333333/

Av Molly - 23 november 2011 16:32

Heej!


Idag var det ju skol-uniform dag!

Jag har ingen bild på kläderna nu, men kan ta det sen ;D<3

Heheh <3

Det var kanske häften av klassen som försökte klä-sig, så :)

Vi har engelsk vecka för er som inte vet! :D


OMG SÅ SNYGGA!!

http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nellyshoes-427/leopold-427781-509/

Hihihi^^


Bara lite tips på klubbar man kan gå med i :

http://www.girlit.se/bli-medlem?utm_source=Webtraffic&utm_medium=Banner&utm_campaign=November

Och:

http://www.polluxklubben.se/medlem/?utm_source=Webtraffic&utm_medium=Banner&utm_campaign=November


Jag la bara upp dem, för att jag vill det. Nejmen jaja xD

Men nä, jag gillade klockan i "girl:it", och så skulle visa mamma :D<3


Men vet ni PAAAPPPPA FYLLEEERRRRR ÅRRRR III IDDDDAAAAAAGGGGGG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Fast han fick paketet i går istl, för det var idag han skulle göra det!

Han fick att gå till en massör, inte en helt vanlig.

Men han är typ bra på skador, och lite sånt.

Han fick akipunkttur, elr hur det stavas,.. och han har ju skador sen en krock för länge sen, och massören visste exakt hur han landat och sånt utan han ens sagt någonting!

Snacka om duktig!


MEN GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA

44 år! ♥


Men nu får alla faktist säga grattis!

Pappa du är bäst!

Loveu

Ganska gammal bild, men jag hittade ingen annan. <33333333333333

Det står ogiltigt format på alla nya fresten' ♥



Men snart ska jag på konståkning, så tjarå!

  

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards