Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Hiihi <3

Av Molly - 28 november 2011 15:16

Heej!


Idag var det ju skola, vi typ hade teknik och lite.., vi hade vår förra gymnastik lärare Lotta 1 lektion, hon är BÄÄSTA-LÄÄRAAREN! :D

Fast orginalläraarna hade bestämt vad vi skulle göra.. det var typ "j" ljudet, haha ... xd


Men nu är jag inne på bdb(dv) och chattar med Jennifer på skype.. och jag har inte så mycket att skriva nu så heejdå.. ♥


Fastfast vetni ?!

Jennifers mamma fotar ju, och dom var bakstates <- stavning? med Ulrik Munter (han är sämts men ändå..) för mamman fotade ju och dom ska kanske vara det med JUSTIN BIEBER !!! OMG!

ORÄTTVIST :c

fast så cooooolt för henne =D


Men hejdå! ♥

  

Här var "äckliga lådan" med kakelakor.. mihih venne om jag lagt upp den men hihi..

 

Krya på dej Eliiin ♥


  


Pööözz :*

 
 
Louise (foto & vardag)

Louise (foto & vardag)

28 november 2011 15:48

Hej!
Fin blogg du har.
Jag tänkte bara tipsa om en sak som jag inte vill att du ska missa!
Jag kommer nämligen ha en julkalender i min blogg, du kommer kunna vara med i tävlingar, få tips och massor av annat skoj! :)
Missa inte chansen!

Julkalendern startar såklart den 1 december och håller på till julafton den 24!

Hoppas vi "ses" i min blogg, kram!

http://elsalouise.blogg.se

Molly

27 december 2011 18:25

Okej! :)

 
Malin

Malin

28 november 2011 21:18

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! En vinnare dras på fredag.
Lycka till

http://lillamalins.blogg.se

Molly

29 november 2011 20:54

Oki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards