Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

IMORGON ÄR DET 1:A DECEMBER, OMGAAASCH! <333333333

Av Molly - 30 november 2011 19:50

   Heej!!

Idag efter skolan var ja med My, och vi kom på att vi hade gjorde en blogg som vi typ aldrig skrev på,.. (heheh har/hade typ bloggar med alla möjliga förut, som man bara gjorde och typ gjorde 3 inlägg på ;P) men vi tog lite kort och lade ut där, ungefär 30 stycken.. ♥

Här är nåågra av dem..

          

Finns mera på http://www.systrarnabus.bloggplatsen.se

För tillfäligt har vi inte gjort NÅGOT annat än att göra ETT inlägg,.. så jaa.. men kika på bilderna ifall ni har lust!


Sen lite senare var jag på konståkningen, och vetni ?!

Dom sa att man skulle kunna vrida fötterna lika runt som en cirkel.... ÅT FEL HÅLL!

allså typ bakåt.. kolla här..

prova själva att ha fötterna rakt ut åt sidorna, och sen ska dom bakåt lite till också, så dom är raka i en cirkel år fel håll!

Okeyy,,.. låter inte så svårt, men testa!

Får ju inte ens ut dom rakt, fast alal andra får det, men det gör så bajsiiit ont i kneena, fml.

Jaja, får öva,..

Men jag ska kanske ändå sluta.. förför, det gör för ont i knäna att åka, dummadumma kneeen, det är ju skitkul!


VETNI !??!?!?!

DET ÄR 1 DECEMBER IMORGON!! :D ♥♥♥♥♥♥ LML! (LoveMyLife) 

Äe det någon mer än mig, som typ får en liten sak av "jultomten"/"mamma"/"pappa" på morgonarna fram till julafton från 1:de ?

Jag kan skriva vad jag får varje dag, här på bloggen.. ! :-)




Ps: NÅGON MERA ÄN MIG SOM ÖNSKAR MAN KUNDE SPOLA FRAM TIDEN TILL JULAFTON ?!?!?!?! :D♥

 
 
EMMAS!

EMMAS!

1 december 2011 16:11

Kul att du är med i julkalendern :D Kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du vinnaren och en ny tävling :D KRAM

http://eemma.se

Molly

2 december 2011 22:24

Oki :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards