Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Det luktade lite brännt där vi stog och kollade .. <3

Av Molly - 15 oktober 2011 14:59

Hejj !!


Igår till idag sov Alice HK hos mejj, vi såg på IDOL och var vid datan på kvällen.

Jag lyckades att inte prata när vi skulle sova, eheheh :3

Faktist var jag lite trött för en gångs skull..


På morgonen .. elr jao.. morgonen ehehe, vid 11 var det fotbollsträning det var nice :3

Sen hängde Alice med hem till mig igen, vi typ åt och var vid datan.

Sen kom hennes mamma, vi fikade och gjorde inget.

Vi fikade ute, sen hörde vi en ambulans, vi bara oj det låter som om den är nära.. vi kollade över häcen, DET VAR TYP GRANNHUSET !


Sen kommer det en brandbil, och SÅKLART en FOTObil.

Det kom sammanlagt, en brandbil, 2 ambulanser och en polis bil,.. eller mer ?

Vi gick närmare, det var lite folk där ett tio-tal kanske..

Vi var kanske 10 meter från eller mer..

När det kom en brandman ganska nära, fråga jag vad som hänt...... det kom rök från öppna spisen *vilket jag inte tyckte lät så farligt då..* Men det är det tydligen för hon tjejen/eller jaa.. hon är väll lite äldre än att bli kallad tjej .. men ja ni fattar, hade SYRGAS och låg på en sånhära bår till ambulansen , jag bara OMGASCH (jag sa det till Alice) läskiiiit ! ^^

Hon bara : Aaa har aldrig sett något sånt så här nära!

Jag bara: Nejj inte jag heller..

Kanske det står nåt i tidningen om detta imorgon ... får väll se..


Snart ska vi ut och äta med Alice och hennes mamma helena, sen ska mamma och jag se SVENNSONSVENNSON på bio, så ska duscha nu !


Kommer en liten bild på oss , hahahah x)  

PUUUUSSSS !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards