Tj0bre!♥

Alla inlägg den 8 oktober 2011

<3

Av Molly - 8 oktober 2011 21:35

Ny header =D

Tack Alice Robild :D



Mingamla ifall ni inte sett den (:


Nejhe.. gick inte ladda upp den .. ;o

ALALAL NU GICK DET =  

<3

Av Molly - 8 oktober 2011 18:24

Hejj   


Igår var det disco, glömde kameran hos Alice HK som jag gick ihop med sen kan ni få en bild på hur vi såg ut   

 

Men dom vi var där med var Elin H, Matilda SA, Hanna K, Hanna P, Matilda M, My L, Maja G, Lite med Annabel och sen Alice HK såklart !   

Inez och några andra jag känner från club 10-12 var där med, fast dem var vi bara PYTTE LITE med  


Det var LIMBO, alla var med utan jag, Matilda sa, Elin och Matilda M.

Jag var inte med, för jag hade haft ont typ vid revbena hela dagen, gjorde ont att andas och så,.. har det fortfarande lite.

Det var lite jobbigt att dansa då, men detr sket jag i (;

Är det disco såäre ♥

Vi säger att det var doms fels att vi typ tappa rösten, för dom gick vidare så långt my kom typ 3:a eller nått, vi satt och klatchade alla som gick vidare och skrev och hejade på dom vi kände  

My och jag gick limbo på Matilda Sa:s fest en gång exakt lika lågt det var kanske en halv meter, eller nått       

Det var dansa tävling "hurmanvilledans" alla vi som jag sa förut var i en typ ring och dansade, hahahhha alla typ bara skrek  

Asnice ! <333

Sen var det tryckare hahahah Matilda SA och jag "dansa" , fast vi dansade väll inte vi garvade typ hela tiden så vi "dansade" väll inte direkt låg mest på golvet, eller jaa.. jag låg mest på golvet   

 Vi borde faktist vunnit tyckte vi !

Fast det tyckte iofersig Maja och My också..

Fast det var några vi inte känner som vann (;

Konstigt..      !? hahaha .. ♥


Discot var klockan 8-10 på club 10-12 (:


Sen hemma såg jag utröstningen på IDOL, Roshana åkte ut mamma tyckte hon var bäst, jag tyckte hon var bra också men jag hejjar på LINNI !  

Hon ägeer !


Juste Elin.. ! Hoppas det står kvar på white board tavlan att vi äger fett, från discot !



Hahah puss , ♥

Här är några av dem jag gick med ..


1. Alice HK

2. Hanna K

3. Elin H  

4. Matilda SA

5. Elin Och Matilda M (längst fram M.M)  


Obs. det ståg ogiltigt format på typ alla bilder , så det vart lite bilder som kanske inte var världens bästa x)

Och då fanns det inte på alla i rätt format (:

 


 

     

 

GLÖM NU INTE ATT KOMENTERA !! <3333

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards