Tj0bre!♥

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Molly - 19 oktober 2011 20:49

Hej :


HHHHHHHHHHEJ


Morfar skrev (:


Hhihi♥


Världens bästa moffa ♥

Han : JA DET ÄR JAG ! (han SA det) (:♥


Hahah han kalla Molle på skoj just NU, luspudel haha (;

Gulliiit !


Idag i skolan var vi på LOUI DE GEER , och såg någon tråkig sak med synforniorkestern, ;P

Haga skolan och några skolar till var där så vi träffa Nejla Jusupovic <- stavning?!, Oscar Carlgren och Edvin Glänneskog (vet intye hur man stavars någons efternamn) som gick i vår klass förut ! (:


Efter skolan drog jag hem, sen kom morfar vid halv 4 vi åt MCdonalds, och det var MUUUUMMMSSS ♥♥

Sen kom mamma och vi skulle till sjukgymnasten igen, fick mitt träningspr. till knäna tar ungefär 35 minuter, som jag ska göra några år (usch) 3-7 gr i veckan (:

Fast det är ändå kul ! haha (:


Sen skjutsade moffa mig till konståkningen och mamma skl till möte, sen skjutsade han hem mig och Inez.

Hahahhahah OMGGASCH vad jag ramlade idag, REKORRRD på att ramla, minst varannan piruett jag gapskrattade hela tin ungefär värsta flummiga var jag   

Ehehhe inge brait att dricka choklad milk shake innan träning märkte jag , inte cola heller för den delen som jag gjorde förra gången ehehh:3

Sen var morfar här ett tag dom har inget internet så han läste min blogg för fösta gången, han började från allra första (hade gjorde 39 sid.) han hann typ till 30, och sen läste han 5-1 han ska läsa resten annan dag (:♥

Men mormor och morfar är världens bästa moffa och mommo ♥

Har veerldens bästa alltihopa !!

Hela släkten ! ♥♥♥

Jupp såäre !

Eheheh (:♥  

Efter träningen durschade jag, okokok åt chillicorncarne ochoch banan ochoch drack vatteen !

Mamma bara Molly vill du ha vatten eller mjölk, haha muffe bara: vatten hahah (;

Allså han tyckte jag skl ta det för det var bättre (;♥♥♥



Men nu så ska jaag.. någonting,.. jo gosa med MOLLE ♥

   


Men nununu kmr världens snuggaste biild (;

Muffe i mitten :D♥

Sen mammsi och jag ♥

Beesta mammsi ochoch muffe ♥♥♥

  K   O    M    E    N    T    E    R    A   !    !   :D


Jag hatar verkligen läxor, usch ~

Ska ha prov nästa vecka så jag måste kunna  (min hjärna vekar inte fatta det?!) 48slasch 9 länder, veta vart dom ligger och kunna alla huvudstäder, okej det är väll kanske inte så mkt. ~

Men för min ärthjärna är det faktist det !  ~


Puss allihopa ,.. Kööömentera ,♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards