Tj0bre!♥

Alla inlägg den 9 oktober 2011

<3

Av Molly - 9 oktober 2011 20:15

Hejj ska fråga om mamma vill spela spel, kanske kort ! (:


Har tråkigt så jag gjorde en bild .. (:

Vilken är finast 1,2,3 ?

Alla svarar blir jätte glad :D  

Sen nedanför är dom normala (:

           


 

<3

Av Molly - 9 oktober 2011 18:33

   

Tack Olivia (:

Av Molly - 9 oktober 2011 17:24

   Nyss gjorde jag läxor, som är så här kul, fast nejj inte ens det. Seterra är väll faktist lite kul.. (;

Jag vann första gången mot mamma sen vann hon dom andra gångerna!

Fick som bäst något med 90 % 96 kanske ? mh.. fast i läxa har vi bara 26 länder, vart dom ligger och huvudstäder.

Sen ska vi ju ha prov på torsd i NO  

 

Fast japp nus ka jag sluta tjata om det !

 

Innan läxorna var mamma och jag ute och cyklade i skogen vi himpa lite , jag har ont i huvudet och halsen, mamma tyckte jag skulle ut lite. 

Jag fick cykla på hennes hahah, lite stor bara x)

Hon tog min (;

Sen åkte vi till ICA och jag köpte Julia tidning och CALIPPO glass , mhhh goooottt !

Träffade Jenni från fotbollen där med någon liten tjej, dom skulle baka (:

 

               ♥ Det var roligt att cykla i skogen där mamma ♥

 

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva .. eheh.

 

Ska snacka lite på skype kanske .. och lyssna på musik eller nått !

 

Målade tanjenterna nyss, meera färglada igen !   

 

Hejjdå !

 

Ehheh.. hittar inga vettiga bilder som passar texten eller nått (;

Ifall ni undrar står det : ROMA köpte den när jag var där x)

Har ni några låt tips ?!

Skrivskrivaskriv!

Nälla ?

Sen hahah vad tycker ni man kan skriva där uppe ?

Skriv i frågor eller komentera snälla !

Just nu lyssnar jag på den här låten, finns också med musik video såklart istället för texten

Dubbel klicka så ser du den på YOUTUBE, ifall du vil ha den störra, tycker det blir lite mycket här bara (:



PUSS !

<3

Av Molly - 9 oktober 2011 11:11

   Hejj (=


Hhahah den här helgen har jag variit så heeer slö.


I fredags eftern skolan såg jag high scool musical 1, igår 2 och nu ska jag se 3 ;D


Hittade filmerna , aslänge sen jag såg dom förut.


Ehehh   


Sen ska jag göra massor läxor, och det är prov på tors. blä ;s o.O

Provet är i ämnet No trorjag ;ssssssssssssSSSSssSs

USCH !


Fast den här helgen har jag bestämt mig för att bara slappa så nu blir det film !!!!


KRAM <33333333

Bilden är på flyget på väg till mallorca trorjag.. för några år sedan <33

ehhe§§


Nu ska jag sätta igång filmen !



  

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards