Tj0bre!♥

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Molly - 27 oktober 2011 20:47

Nu eftersom jag sitter på farmors dator så blir det lite bilder hihi :)

Hittade lite på hennes dator, och sista är farmor och farfar när dom var typ.. 20 - 25 ? hhiihi coolt !!!

Sötaste kusinerna med hihihihhi ♥


                  Mihihihihi cöölt^^


Ni är bäst farmor farfar och kusiner ♥

Heela släkten och familjen faktist, <333333333

ps. farmor längst fram och farfar breve :D ♥


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam !

Av Molly - 27 oktober 2011 20:37

         Just nu sitter jag inne hos farmor och farfar på farmors dator, och VET NI ?!

Hon håller på att sy dit mitt sjätte och SISTA märke OMGASCH, och VEEEEET NI jag är världens NÖJDASTE unge.....,


JAG FÅR ÅKA UTAN


HJÄÄÄÄLM !!!!!!!!!!!!!!!

ALALALLALALALALALALLALALALALALALLALALALALALALLALAL

ALALALALALALALALALALAL


KRAM OCH PUSS MOLLY


Nu får ni faktist komentera :D   

Bilder från min första tävling jag kom 2a då :D


Kraaaaaam

Av Molly - 27 oktober 2011 15:52

Som jag typ skrev i förra inlägget så har jag ny header, och bakrund vart det för rörigt ?

Jag hade gris rosa bakrund med små hjärtan och den här headern ..

  

Den var typ denna fäg fast mera grisfägad bakrunden mihihih :3

 

Fast den jag har denna gång gjorde jag själv mihiih :3

Tycks ?

Okej javet den är vällinte världens skarpaste fast rätt så ändå men aja skit samma xP

Hahah (:

KejKej ?

 

Hursomhelst, dagen i skolan slutade med att det var JUMPAAA vi körde ambasaden fast först var det tunnelkull, mihihih typ alla stog med benen isär så "trodde" "tagarna" att vi var tagna xPP

 

Men snart ska jag på konståkningen , mihihi :3


Jag hatar rubriker xP


Men pöözz bye , <3


Göömmel bild, men jaja mihihihih :3

 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards