Tj0bre!♥

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Molly - 17 oktober 2011 16:11

Ny header min gammla var:

Och då hade jag ju svart överallt, nu vart det ändring nu vart det roosa!


Hihi typ motsattserna :3

Mina favvisar i färgväg också för den delen :3 ♥


Efter skolan idag åt jag mellis sen gjorde jag inget.. sen inget.. och efter det..

INGET !

Jepp x)

Fast det är faktist redigt sköönt ♥

Jag fick inte gå på friidrotten för mamma, för vi "vi skulle se vad sjukgymnasten sa" fast det är nog rätt smart .. ehehe :3

Snart kommer mamma hem med lite grejor från apoteket som är mejna, och sen ska jag göra inget.. nej skoja.. då är det väll läxor , BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

!!!!!!!!!

Usch bläbläbläbläbläblbälbäblbäbläblbäblbäbläblälbäbllb

äbläblbäblbälbäb!!


Eheheh okeii, jag har inte fått ryck,.. bara lejte ehehe :3


Puss, goodbye ♥



jag fixade dom hära grejorna på sidan som åker ner, hjärtana i svart nyss eheheh duttigt, har inte fattat hur man gjorde innan X)

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards