Tj0bre!♥

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Molly - 4 oktober 2011 20:42

  Hellu ♥

Gjorde nyss bilden (;


Men så ni vet, jag tänkte göra med några andra på en annan men då började det hacka ;s

(ifall ni ser ocg undrar vrf ni inte är med)


Var nys spå fotbollen, avslutade med match :D

Det vart 0-0, stog i mål halva och forward halva (:

Asså vi körde match bara laget om ni inte fattade det =P


Sen var jag hos farmor och farfar ♥


Vi har sålt 53 paket mamma och jag i NEW BODY :D

2000 kr.

lalal ♥

Tsm med idrottsrabatterna har vi samlat 3000 kr till laget =D


Puss hej ! ♥

<33

Av Molly - 4 oktober 2011 15:17

  

Hejj ingen aning om jag redan lagt upp denna låt, men den är asbra (y)

 

Skolan sista passet eller vad det var tränade vi på teatern, jag är Julia i den :)

 

Jag är med Emina, Daniel, Patricia.

Orkar inte berätta om den nu, skiittrött :s

 

Men sen kom jag hem, då kom farmor in och sa att jag skulle äta där sen, och att jag inte skulle äta mellis.

 

Sen blire fotbollsträning (:♥

 

Juste i skolan idag var vi i skogen i 2 timmar , nice :D

I min grupp var det , Linnea , páulina och någon kille från 4an och Sen var det Ebba, Danile och Emil från min klass (:

 

Vi vann med 13 minuter på någon siffer lek , ahahha av halva 3 an och halva 4an, man var i grupper på 6 ? (y)

Sen kom vi 1 elr 2, venneh tror det var 1:a igen, på någon annan sak man skulle läsa saker och svara på frågor (:

Sen skulle man ha bindel, jag fick styra (y)

Det gick väll mindre bra eftersom han jag inte visste vad han hette larvade sig, hahah Emil sa att han ville gå först (den som styrde gick bakom) och han såg, men man såg att det gick för lätt sa fröknarna (;

Sen sprang  Emil, Linnea , Danne och Jag  ett extra varv i skogen bara för att (:

1,8 km eller nått, fyrby skogen (:

Korta varvet trorjag (;

 

Meehh puss (y)

 


Går fortfarande inte ta andra bilder ;'d

 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards