Tj0bre!♥

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Molly - 21 oktober 2011 19:53

Hejj !!


Idag efter skolan var jag med My, vi bakade negerbollar ~ nej det heter choklad bollar tydligen ~ dom var goooda, och var lite vid datan Mormor och Morfar kom med en gummigrej och en balansplatta till mina knän, tack♥

Sen fika vi, morfar smaka  neg.. *host* chokladboll , vet ni det stog att det skulle bli 30 st, det var ju bara 10 ?! jahop, skit recept, det berodde ABSOLUT INTE på att vi åt upp typ helften innan, eheh nepp , och gjorde 2 baota stoora ! Ne, varför skulle det ?!   

Sen cyklade My och jag lite, Macke O och Jakke tog våra Mössor och då tog vi deras, sen jagade vi varann efter mössorna -.-

Blä.

Sen cyklade vi runt lite och sen skulle vi hem.

Då åt vi och nu kommer MIAA hon ska se idol häär !!! ♥♥♥


Men vi sk sova över med fotbollen i helgen och ha 2 tim tränings först, och sen 1 timme på morgonen dagen efter, nice <3

Så kan inte skriva i helgen , :3


Puss. ♥


Här kommer en suuper snugg bild på Mia & Mäjj ♥

 


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards