Tj0bre!♥

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Molly - 10 oktober 2011 19:04

Gott !!!

        


Men Molle är i min säng nu så jag hinner inte skriva hhha (;


Fast gjorde lite med denna bild nyss (:Hahah älskar bilden, vet inte vems som tog den men ändå (y hahah (=



Nu ska jag vara med bäzza kaninen och bäzza pappan , M0lle åt glass nyss, och slickar hela pappas arm nu aww.. ♥


Mina naglar är c00la 8D

förför en är själlysande, och en kameljont <3

Tack pappsi ♥


Kolla MolleBolle ♥

Fast han gick precis iväg på bilden (; <333333

Nu är han tbx vid pappas huveddD<33 ♥

  Komentera !

<33

Av Molly - 10 oktober 2011 12:04

Hejj !


Idag när jag vaknade hade jag feber fast bara jätte lite, fast jag hade jätte ont i halsen och huvudet, febern var bara 37,7 så jaa.. (=


Men jag gick inte till skolan iafl !


Jag såg film och sen var jag typ 10 minuter vid datan sen sluta internet funka, det är toutch data så jag hade råkat komma i mot en knapp =P eheh..

 

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH !

Usch fyyy vilken sttörd data ! o.o

Den hoppar i väg hela tiden med texten så jag skriver på andra rader !!!!!!!!!!!!! Åh damp !


Jupp.


Jag försökte se en till film fast på datan denna gång i stället för lilla TV (är i sängen så det är bara mini tv då) ´som man knappt såg texten på efts är engelska,  men efter typ 10 gången ljudet slutar funka fick jag nog heheh ;P


Jag försöka igen nu hehe, jag ser SHARPAYS någonting..eheh ADVENTURE  trorjag eller nått liknande (;

Förut såg jag WILD CHILD, allså jag typ bara tog någon film, den är rätt gammal (=


Nu är jag på en annan data IGEN, en ANNAN som jag aldrig skrivit bloggen på hehe, och jag hittar bara bröllops bilder sen i sommras så det blev en blommbild x))  

Eller nehe det gick inte ta den, fick bli sånna här istl hahah x))))

      


KRAM !


Tycker ni kan komentera bara för jag inte har nått roligt att göra, och för att jag är sjuk xP

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards