Tj0bre!♥

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Molly - 18 oktober 2011 19:21

Jag fick alla rätt på NO provet, pheew :D

Slipper göra oom ♥ :D


Fööst på läxan, fick jag 50/51 rätt på NO:n.. det var ju mindre bra :(

Och 29/30 rätt på andra nästan lika, bläää.., slarv fel var det usch !


Jupp.


Nu ska jag göra läxan, men efter skolan hängde jag med hem till Josefin vi bakade muffin och såg början på "hur många lingon finns det i världen" jag har sett den så det gjorde inget att jag inte hann se klart, men muffinsarna var MUMSSS !!

De sju små dvärgarnas muffin hette det (;

Sen hämta mamma mig för det regnade, och sen åt vi chillicorncarane mmh.. gött !


HAAHHA, min kanin är ju för söt han dricker ur durschen typ har gjort det i flera dagar, fast han har nytt vatten hela tiin i flaskan hahaha (:♥

 

Vi var på ENEBY och kollade med skolan, det verkar rätt okej, vi fick testa 2 lektioner i halvklass det var nice första SO: lektionen som var lite rolig, man ville iallafall inte somna , det var faktist intressant, hon pratade om grejerna på annats sett !

Sen var jag med på kemi, vi fick testa hela i grejer i provrör för att se hur surt det var, gult: surt, bått tvärimot och grön mellan (:

2 blå, 1 gul och 1 grön en av dem blå var typ grön-blå mellan där!

Fast jag vill nog ändå gå på KUNSKAPSKOLAN (:

Vi hade rast med, My:s "bästis" var där hahahah, nejmen vi träffade dem efter en friidrott träning, och vi började snacka om My på skoj bara: ska vi vara någon dag, vi kan bli bästisar sen började vi smyga på en hare My oh jag (:

 



Pözz, lääxor nu ;,(

 

Mamma: jag lyssnade på en av läxorna när jag skrev, ehehe jag spela in när jag prata så jag gjorde under tiden också ! ♥

EHEHEHEH KRAM !♥ :D

 

bilder går det inte ta datorn trögaaarrrrr, ;(<3

 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards