Tj0bre!♥

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Molly - 21 januari 2012 14:14

Hej!


Har fixat en till blogg, som jag kommer uppdatera några ggr om dagen. För den kan jag skriva på ifrån mobilen! Ifall ni vill veta vad den heter får ni skriva det på typ skype, fb, msn, sms, eller säga i skolan eller nått. För asså den är typ mera för typ barn / kompisar, allså ni i släkten behöver inte läsa den direkt, för det är kanske inte så kul. Hah, asså ni får väll läsa den, men läs hellre den här. OKOK ?

Men jag slutar inte helt här, bara lite mindre skrivande här!


Träningen i morse, eller ja.. klockan 11.00 sen hem och duscha, va lite vid datan gjorde en header till ´2 tjejer, ni får se den sen när de valt vilken av dem de vill ha! OkOk?

Neimen, ikväll ska vi till mormor och morfar och äta midagg, och se gladiatorerna, hihi. Skit kul att se det med kussarna, som också ska dit! Linus & Viktor! :D

Hihi, hoppas Limpand favvo kommer x'''')

Neimen, nu ska jag göra nått. Eller nä, palla.


Hejdå, harä göött! <333


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards