Tj0bre!♥

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Molly - 13 januari 2012 23:35

Hej!



Skriver typ vad jag fick och så och lite om kalaset imorgon, bara snabbis nu.

Typ ser film nu, eller det är paus filmen heter typ ' hur man blir av med en killa på 1+ dagar ' HAHAHHA, jag har feeeeeeeeeta träningsverken nu. Ussssssch..


Haha, iallafall innan jag såg filmen såg jag en serie 'AF1' typ del 8 eller något. De är fett bra, (y'

Okej men typå hejdå.,, ♥♥♥


FÖDELSEDAG I '22' MINUTER TILL NI, OMG. Jag vill inte att det ska sluta :'c

Men jaja. Det har varit en skit bra dag idag, på hemma och i skolan! ♥♥♥


Nu ska jag ta och vinna 25000kr på trisslotten, eller ja. Hoppas det iallafall, xd <3

HAHAHAHHA, jajajajajajajjajaja. Linus ska få 1krona då, eller nä. 1 öre. Fast nä, men han frågade om han fick, om jag vann 1 miljon kronor (vilket man inte kan..............(punkt.)...., och jag bara : såklart?)

HAHHAHA, nejmen jajajjaja.


Hejdå. <3


Hittade ingen bättre bild, och palla leta ;/<3

 

Av Molly - 13 januari 2012 15:08

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!



IDAG FYLLER JAG TOLV! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

COOOOOLT, fast nä''''''. Eller jo'''''''''''', kanske''''''''''''''''''''''''. ♥

IHHIHIHIHI, jag vaknade av att mammi och pappi sjöng, ihihhiihhi . myyyys. Oh så fick jag,... kl'e'der (som de säger i Katitsi

Men jag kommer att få lite till av mamma och pappa hihi. 

TAAAAAAAAAAAACK FÖR ALLT! ♥♥


18.00 kommer alla, eller ja.. mamma sida på släkten, hihhiih!

Imrogon och på söndag kommr de andra, (:♥


Nu har över 25 skrivit grattis på facebook, och typ 8 på DV och sedan massa på sms, och några på skype!

Tack allihopa! ♥

Och massa i skolan såklart ;)

 


De sjöng i skolan, man hörde bara Alice HAHAHAHHAHAHAHAH ♥ Nejmen hon sjöng högst, eller,.. så var det att hon stog närmast, fast neee'''. ♥

Hon (Alice) sjöng på pricken när jag fyllde år 10.45, hihihihihihihihihi. Elin våga inte, hahahahha ♥  Sedan sjöng några i matsalen, hahahahhah

Älskar er, hhiihhhiihihhi ♥


Okey, men typ hejdå!!!!!!!! ♥

Tack ni som komenterade grattis, hihhiihihhihihi.♥♥♥

Tack för kortet farmor och farfar, asfint! ♥♥♥♥♥



Gjjjjjattis ? ♥


Pus.

Ni bara vah, hahhaha felstavat ?! Mehn (

 

 

Ses några ikväll, haha rolig mening, men kbryyyyyyyyy. ♥

 

Kommer bilder från idag, sen. Fast de är lixom inte tagna än, så ja. HAHHAH.

 

  

HIHIIHIHHIHIIH, men ja.. hejdå!


Shiiiit, fick 500 kronor av mammas jobbar kompis, OMG! (skriv efter..) ANITA OCH ROFFA!:D ♥♥♥

TAAAAAAAAACK!!!!!!!! <33333333333333333

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards