Tj0bre!♥

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Molly - 5 januari 2012 19:59

Heeellu, var nyss på träning!

Det var jätte kul, fast fysen varrätt jobbig idag. Vi skulle t.ex sitta i 90 grader mot en vägg i 1 minut sedan kuta 60m fram och tbx, 4ggr i rad. Fast precis innan det hade vi stått i plankan 45s x 4. Och jag hade sprungit 6 varv där uppe i ishallen också. Precis innan, dom andra hoppade i trappor då, men jag fick för ont i knäna. Heh 3:

OHH, HAHAHAHAHAH SATT OCH ''''BET'''''' PÅ EN PENNA OCH FICK SPETSEN MELLAN FRAM TÄNDERNA XD hahah, ja, jag bet. xP

 

 

På tävlingen kommer jag starta som nr. 1, till låten 'halo' med beyonce. Fast då är det såklart ingen sång med. Haha. HAHAHHAHAHAH, döööör just NU är det låten 'halo' på TVN!

Ojså, det var programmet jag skulle se, haha. Skriver mera snart!!



Hihi, tbx!

Men jag typ hinner inte skriva så mycket mera nu, så hejdå! <333333333


Saknar mitt hår, det är dubbelt *om inte mera* så TUUUUNT nu, sedan jag tonade det.

Åhhhhhhhhhhhhhhhh :'cc

Mitt gammla, hittade inga i denna data just nu där jag inte hade lockigttt. <3

   <-HAHAH, SÅ FUL. FAST KOLLA BARA PÅ HÅRET.    


Mjaoo, hejdå. ♥

Kkkkkkkkkomentera ? <3333333

Snart har jag fått 250 komentarer, hih. Bjavo. <3333333

Av Molly - 5 januari 2012 13:48

H333j! <3


Idag har jag inte heller gått upp än x'''')

Pappa åkte till läkaren vid 11, och jag sa till honom att väcka mig, och han ställde fram frulle. Men ahha, jag typ somnade om, så jag vaknade halv 1. Och pappa kom 10 minuter efter, hahah. x)

Nu är klockan 10 i två.


Jag lyssnar på Jay, ashögt i stora högtalarna. HIHIHI, han äger. <3


Ska äta snart, sen ska vi kanske åka och hämta en bur/terrarium. Pappas bror jobbar på någon sak, i lastbil. Och han hade typ fått tag på någon bur/terrarium, som man kan ha ödla i !

Mamma få inte en hjärtattack och dö nu, haha. ;D<3

Nejmen, vi ska kolla på den! :)


Sen ska jag på konståknings träning, :)<333333


Puuuuuuuuuuuuuuuzz. , <333333333


Bilden är från min allra första tävling i konståkning! <3333

HAHAHAH, <333

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards