Tj0bre!♥

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Molly - 16 januari 2012 16:30

Hej!



Jag är jätte trött just nu, så skriver bara lite grann.


Igår var det kalas igen! JÄTTEKUL! :D TACK ALLA FÖR ALLT!!!!


Jag skriver allt jag fått under helgen typ imorgon, men jag orkar inte just nu.


Nu ska jag typ redigera lite bilder och typ chilla. Kanske se någon serie?


Men efter skolan så gick jag in till farmor och farfar och åt mellis, myys. ♥


HAHAH, när jag satt igång datan, eller 'tänkte' för när jag tröck på 'mellanslag' för att starta skärmen så började det 'duunka' ut ashög musik, pappa hade fixat in mina nya högtalare jag fick i födelsedagspresent av mormor och morfar, haha. ASBRA LJUD! Så nu har jag 3 högtalare + en sån här 'dunk-dunk' sak, haha. Yepp, chill.




Men det kommer bilder från alla dagar någon dag också, men som sagt är väldigt trött nu.




Jag vet att det är mitt fel, har inte skrivit lika mycket som vanligt, men ni har blivit dåluiga på att komentera nu, så please komentera ? ♥




Igår ägdeee jag ut mamma på 'buzz' hahahah, hon vann 1 gång, jag 14 och vi kom lika 1. HAHAHHA ♥




HEJDÅ! ♥'''




NÅGRA BILDER FRÅN 'KONSTÅKNINGSTÄVLINGEN'  hahahah. xd♥

Den med blå tröja, då är det uppvärmning. x'd

Men igga mina konstiga miner, haha.

Alla saker,gossedjuren och blommorna, är de som de kasta ut på isen ;)

   

Uppvärmning, så inte helt seriöst. (ner) INte raka ben, osv. Men spela roll, bara uppvärmning.

 

Hopp!

         

          

Haha, fina/fula bilder? Kjam.

 


Någon undrade vart jag köpt skridskorna, och hur mycket de kostade..


Svar. Jag köpte skridskorna på ' Svärtinge skateshop, och de kostade 2.000-3.000kr

Kram. ♥


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards