Tj0bre!♥

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Molly - 20 januari 2012 14:50

Hej!

 

Freeedag idag :D

YeYeYe, <3

Nejmen, skola idag som vanliiiigt, ihhi. Bild, lilla aktuelt, slöjd och lite sånt idag dåh, chiiiiiill. Juupp. ♥

Vi såg ett träd fällas på skolagårn också, eller ja vi var utepå lektionen för att kolla, sen ropade fröken att vi inte fick vara kvar ute, och vi såg likka aktuellt, och sen genom förnstert (jag sitter vi bordet närmast) såg jag det fällas, och typ Emil och Alice? Och några mer..


Elin åkte till stockholm idag , skulle hälsa på en av sina grannar, typ henne bästis. Hihi, ha det braa! <3


Nu ska jag typ sätta på musik och chilla, juuuppp. <3


Heerrå, komentera ? <3333


PS.

Haha, snart ska jag nog ladda in alla kalas bilder i datan, hahahahha. Ja, då kommer väll de någon gång, har vart 12 i över 1 vecka nu, hahah. Idag var det 1 vecka sen., <3


  

  


Saknar miitt r0sa hår, men vill ändå ha min gamla färg. Har INGET av dem nu, det är typ ornagebrunt, så jäk*a fuuuuult -.- :c     

VANLIG, innan jag färgade precis därför det är så RAND00M bild. Yepppp. <3

  

MEEEEEEEEEEEEEN bilderna vänder sig åt fel hål ? D':


Typ nu, fast det var några veckor sen, men det är samma färg inget går ju urrrrr. :c

  

Fult.se


Men hejdå, <333333

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards