Tj0bre!♥

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Molly - 8 januari 2012 20:21

Hejj.


Har inte skrivit på ett tag,.. trorjag ?

Har inte hunnit, men igår skrev jag väll inte?

Iallafall, det var ju tävling och sen var vi på kalas hos mina kusiner. Hinner inte skriva så mycket nu, så jajajaja.


Idag dåh, var i judohallen till typ 14. med Sissela och Amanda, fotade typ. Var läger där, A & S var inte på läger, men deras föräldrar var typ i kiosken eller nått?

Iallafall, det var skitkul där :)

 

Jag fotade en typ 'grupp bild' medans dom ändå stog där, för typ Harri skulle fota dem. Och vet inte om det var någon mer? Iallafall Harri sa 'du kan ju också fota nu!'.

De var de pers. som var på lägret, typ 100-120. :)


Sen så var jag moffe, momme (mormor och morfar), och mamma på 'vita hästen' matchen! 5-2, tror jag det vart? Iallafall askul match, rätt mycket bråk. Ochså, det är kul :P

Och så vann ju hästen, så det var ju perfekt. Hah ;P

Det är azzum att morfar känner så många, han har jobbat för vita hästen för länge sedan. Så haha, jag fick fota det gamla spelarna i VIP, de typ ställde upp sig med morfar! HAHAH, men kan inte ladda upp de korten, eftersom det inte vill komma in i datan ;'/ <3


Sen åt vi varma mackor, och nu ser mamma och pappa på TV. Så jag ska också det!


Föresten, jag KÖPTE NY KAMERA IDAG!

Eftersom jag jämt lånade pappas 'nikon D700' för typ 'några' *hooooost* tusen (typ 24 000, UTAN objektiv) så ja0.. haha x'd

Iallafall köpte en 'NIKON D90' ! :D <3

Den jag fotade i judon med och så, ihiihhi. ♥

Fotade i ishallen med den också, men de går inte få in i datan, pappa får hjälpa sen. HIIHIH. ♥

    

Hahah, ♥



Nu kommer lite kort jag tog idag,.. fast tar bara några av dem :)

                 


Kamren, typ ja..

 


DAGENS OUTFIT..:

 

Puuussssssssss. , <3

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards